מנהל 'איחוד הצלה' ב"ב:

"כללית הוכיחה כי טובת הלקוח בראש מעייניה ודאגה לצרכים של לקוחותיה"

במסגרת מוקד האונליין שהפעלנו ב'איחוד הצלה' קיבלנו אלפי פניות לעזרה , שיתוף הפעולה עם 'כללית' היה הדוק ופורה ומנהלי קשרי הלקוחות עשו מעל ומעבר בתיגבור כל שירותי הרפואה, שירותי מעבדה, מרשמים, בתי מרקחת, מזכירות וקשרי הלקוחות משך כל התקופה (בריאות, מקודם)

אפי פלדמן מנהל 'איחוד הצלה' בני ברק (צילום: יח"צ)

"כללית הוכיחה זמינות מרבית בשירותי הרפואה, שירותי מעבדה, מרשמים, בתי מרקחת, מזכירות וקשרי הלקוחות משך כל התקופה"

מצטרפים להצלחה של כללית>>

"כללית בלטה בעשייה בלתי פוסקת ובזמינות גבוהה במיוחד בכל רובדי השירות במהלך תקופת הקורונה" מעיד אפרים פלדמן, מנהל 'איחוד הצלה' בבני ברק, שנחשף מקרוב מתוקף תפקידו למענה הרפואי והמנהלי של כללית בראשית התפרצות הקורונה בישראל. "במהלך כל התקופה המורכבת הוצפנו באנשים ששיוועו לאוזן קשבת וליד המושיטה עזרה. כללית הוכיחה כי טובת הלקוח בראש מעייניה ודאגה לצרכים של לקוחותיה".

"במסגרת מוקד האונליין שהפעלנו באיחוד הצלה קיבלנו אלפי פניות לעזרה ולסיוע רפואי ובירוקרטי. שיתוף הפעולה עם כללית היה הדוק ופורה ומנהלי קשרי הלקוחות עשו מעל ומעבר עבור כל פונה" הוא מספר. "כמי שמעורב מטבע הדברים בעשייה רפואית קהילתית, התפעלתי לראות איך כללית מפעילה את מיטב ההון האנושי והטכנולוגי לטובת הלקוחות בכל הרבדים. מהתגייסות של צוות המזכירות והירתמות בתי המרקחת למשלוח ואספקת תרופות לקשישים ומבודדים, זמינות מלאה של הצוותים הרפואיים שהתכתבו עם לקוחות והשיבו במגוון אמצעים לשאלות המטופלים, שירותי מעבדה שניתנו במהירות שיא ודגימות שנלקחו ישירות מהבתים ושיגור התוצאות באופן ישיר ללא צורך ביציאה מהבית. אלו לא דברים מובנים מאליהם בשום מקום".

"בזמן שהיינו בסגר, באו הדברים לשיאם כאשר כללית הוכיחה ללקוחותיה שהם נמצאים בידיים טובות ומצאו את כל הדרכים להמשיך ולהעניק טיפול רפואי לנזקקים לכך ומענה מקיף הן רפואית והן מנהלית לכל לקוח. החודשים האלו נתנו לי להבין עד כמה כללית טובה למשפחה ומתגייסת עבור כל לקוח באופן אישי. החיבור בין ההון האנושי של כללית שעובדים עם מוטיבציה גדולה וחדורים בתחושת שליחות, היא זאת שמאפשרת עשייה סביב השעון במטרה משותפת של הצלת חיים ודאגה למען רווחתם ובריאותם של המטופלים".

"אין ספק" הוא מסכם "שרק קופה עם משאבים כה גדולים כמו כללית שהיא ארגון הבריאות הגדול בישראל, יכול לדבר בשפה של כל אחד ומסוגל להעניק מענה כה מושלם ומקצועי בתקופות מורכבות שכאלו".

מצטרפים להצלחה של כללית>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר