סערת הקנס בירושלים

אביה של הילדה: "השוטרים איימו עליה". צפו

שלושה ימים לאחר האירוע המטריד שבו עוכבה ילדה חרדית בת 13 לאחר שנתפסה ללא מסכה, אביה, יהושע געטר, מספר באולפן את שעבר עליה: "השוטרים צעקו עליה" • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

שלושה ימים לאחר האירוע המטריד שבו עוכבה ילדה חרדית בת 13 לאחר שנתפסה ללא מסכה, אביה, יהושע געטר, מספר באולפן את שעבר עליה: "השוטרים צעקו עליה". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

במשטרה טוענים שלא רצו לתת לה באמת דו"ח ועוד כל מיני טענות. מה שמעת מהילדה?

"שמעתי מהילדה שהשוטרים צעקו עליה מדוע אין לה מסיכה, ולאחר שהיא אמרה להם שיש לה מסיכה, אך היא הורידה לכמה רגעים על מנת לשתות מכוס הברד שברשותה, הם איימו עליה שבמידה ולא תגיד את מספר הטלפון שלה, הם יקחו אותה לתחנת המשטרה.

"גם אחרי שנהיה קצת בלגן וחלק מהאנשים אמרו לה שלא לומר לשוטרים את המספר, הם חזרו ואיימו עליה שייקחו אותה לניידת. היא פחדה שהולכים לעצור אותה ולהשאיר את אחיה הקטנים ברחוב והיא בטראומה מכל מה שנעשה".

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פנייה בניגוד לתקנות, אולם לא רשמו לה דו״ח כלל. השוטרים ביקשו ממנה לעטות מסיכה על פניה ושחררו אותה לדרכה. מדובר בעוד פרסום שקרי ומעוות לחלוטין במסגרת קמפיין מגמתי המתנהל בימים אלו נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר