בשורה בעולם השחיטה המקומית

חותמת 'מהדרין' נוספת למשחטות מותג הבשר 'וול דאן'

חותמת 'מהדרין' חדשה נוספה למותג הבשר 'וול דאן' המתהדרות בכשרות ייחודית המתאימה גם לנוהגים כהרמ"א וגם למחמירים כדעת מרן הבית-יוסף (חרדים, מקודם)

(צילום: באדיבות המצלם)

בביקור מיוחד שנערך במפעלי הבשר והעופות של 'וול דאן', בו הושק קו כשרות ייחודי באישור בד"ץ מהדרין ירושלים, התבטא הגרש"מ עמאר, כי "השילוב של כשרות מהודרת לבני אשכנז מבלי לוותר על חומרות מרן הב"י לבני ספרד הם שלב נוסף באחדות קהילות ישראל".

"השבוע קיבלנו בסייעתא דשמיא חותמת נוספת בנדבך הכשרויות המהודרות של משחטות הבשר והעופות", אומר שמעון אסרף, מבעלי מותג הבשר האהוב והמוכר 'וול דאן'. מזה זמן רב שהמשחטות, כמו גם רשת הקצביות, מתהדרות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית מבלי לוותר על חומרות מרן הבית-יוסף, על מנת שיוכלו כל קהילות ישראל ליהנות מהבשר האיכותי של 'וול דאן' – מטרת העל של האחים שמעון ודודו אסרף, שיעשו הכול כדי להנגיש בשר ועופות טריים ואיכותיים לכל בית בישראל בכשרות המהודרת ביותר שיש.

השבוע, נראה כי מאמציהם נשאו פרי, עם קבלת החותמת המהודרת של בד"ץ מהדרין ירושלים.

בסיור מקיף במשחטות 'וול דאן' שערך רבה הראשי של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, נחשף הגרש"מ לייחודיות המאפיינת את השחיטה המקומית ומשלבת בין כשרות מהודרת לבני אשכנז הנוהגים כדעת הרמ"א, עם חלק ב"י לחומרא לבני עדות המזרח הנוהגים כדעת מרן הבית-יוסף. בביקורו, התרשם הגרש"מ מהשוחטים בבד"ץ העדה החרדית הבקיאים בכל הסעיפים של החומרות אותם יש להנהיג בשחיטה ובבדיקות כדי שיתאימו לכלל הקהלים בעם ישראל. הגרש"מ – המשמש כראש מערך הכשרות של בד"ץ מהדרין ירושלים – הביע את התפעלותו משילוב ההידורים והחומרות, והרבה לשבח את פועלם של האחים אסרף: "מה שאתם עושים כאן בעצם זה הסיטוריה. אתם בונים שלב נוסף באחדות עם ישראל לשבטיו, אשכנזים וספרדים". הגרש"מ העניק למשחטות את חותמתו המהודרת בה נכתב: "מקורות הבשר והעוף משחיטה מקומית של בד"ץ העדה החרדית חלק ב"י לחומרא לכל הדעות - באישור בד"ץ מהדרין ירושלים", ואף הותיר את חותמו במקום – משגיח מטעמו שיימצא במשחטות ויוודא כי הבדיקות הנעשות לאחר השחיטה, כגון של הסרכות והריאות, ייעשו על פי הדרכתו והוראותיו".

גם מסעדת 'אנטריקוט' שבבעלות אסרף - הממוקמת סמוך לסניף הראשי מרשת הקצביות 'וול דאן' בהר חוצבים בירושלים - נהנית מאיכות וטיב הבשרים, ולא פחות מכך מכשרותם המהודרת. לדברי דור אסרף, השף הראשי של 'אנטריקוט': "חותמת בד"ץ מהדרין ירושלים, המעידה על פסגת כשרות הבשרים ב'וול דאן', היא חלק בלתי נפרד מהשירות ללקוחות המסעדה - וותיקים וחדשים - שנהנים ממבחר הבשרים המיוחדים והידועים של קצביית 'וול דאן', ומהתפריט העשיר והמשובח של מסעדת 'אנטריקוט' שלצדה".

במסעדה הירושלמית המוכרת והאהובה, העבודה נעשית תוך שמירה קפדנית על כל הוראות משרד הבריאות וכללי ההיגיינה המחייבים. "אם במשך כל השנה נשמרת רמה גבוהה של היגיינה במסעדה", אומר אסרף, "הרי שבימים אלו השמירה היא שבעתיים".

האיכות והשירות של 'וול דאן' גם בסניפים החדשים

כזכור, לאחרונה השיקה הרשת – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - את סדרת הנקניקיות המשובחת מבית 'וול דאן'. הנקניקיות – בסטנדרט גבוה כמיטב המסורת מבית 'וול דאן' - הינם מ-100% בשר, ללא חומרים משמרים, וללא שום תוספות. הסדרה כוללת טעמים מיוחדים שלראשונה ניתן ליהנות מהם בהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית, והיא כוללת נקניקיות צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ, וטעמי טלה, הניתנים לצלייה, בישול או טיגון. "לראשונה בישראל", מסביר אסרף את התלהבות הקונים שכבר הספיקו לחטוף את הנקניקיות מהמדפים, "ניתן לאכול את הנקניקיות עם הציפוי שעליהם – 'שקיות מעיים', מכיוון שהוא עשוי ממעיים צמחיות ואין צורך להפרידן מהמאכל".

סדרת הנקניקיות החדשה מצטרפת אל יתר המוצרים האיכותיים, הטעימים והטריים, שניתן למצוא על המדפים ובתוך המקררים בקצביות, ביניהם; מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל אירוע, כל ארוחה, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

לקראת החגים הקרבים ובאים עלינו לטובה, קורא אסרף ללקוחותיו להמשיך וליהנות משירות האון-ליין, להזמין בהקדם את המוצרים לחג, לנצל את המבצעים החמים שהרשת מציעה, ולקבל אותם עד דלת הבית תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. כבדרך אגב מציע אסרף לקונים להדר בשמחת החגים ולרכוש את מוצרי הכבש. "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח".

אל בשורת הכשרות והאיכות מבית 'וול דאן' מבקש אסרף להוסיף את בשורת המחירים. "בעת ביקור הרב עמאר שליט"א במשחטות שלנו", הוא מספר, "ביקש ממני הרב, שכמו שהצלחנו להביא הידור בכשרות השווה לכל נפש כך ראוי שנוזיל את המחירים שיהיו שווים לכל משפחה בישראל". אסרף - הידוע באהבת התורה ולומדיה ובדאגתו למשפחות הנזקקות וברוכות הילדים - לא היה צריך יותר מזה. "כבר התחלנו לעבוד על זה ובעזרת ה' בקרוב נוכל לפרסם את המחירים החדשים כבקשת הרב", הוא מצהיר בלי לחשוב פעם נוספת.

כזכור, לפני כשלושה חודשים נפתח סניף חדש ברשת 'וול דאן' בשכונת רוממה בירושלים. כעת, ולאור הביקוש הרב בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת 'וול דאן' לבשר על פתיחתם של שני סניפים חדשים - בבית שמש ובביתר עילית - שיצטרפו בשבועות הקרובים למשפחת 'וול דאן', הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים ורוממה בירושלים, והסניף ברעננה המעניק שירות לכל אזור המרכז.

הקדימו הזמנותיכם:

טלפון: 02-5363335 09-8865833

ווצאפ: ירושלים – 052-7117344 054-7805770

בני ברק – 054-9950979

און-ליין: www.weldone.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר