צפו בתיעוד

גנב את הקופה הרושמת וקופת צדקה ונעצר

צפו: גבר בשנות החמישים לחייו, התפרץ לשלושה בתי עסק בעיר, נעצר וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

זה התחיל לפני כשבוע, כאשר בשעות הבוקר התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה אודות התפרצות שארעה בבית עסק לחומרי בניין בעיר טמרה.

כוחות משטרה הוזעקו למקום, גבו עדויות, אספו ממצאים שכללו מצלמות אבטחה. במסגרת איסוף הממצאים נמצאה מצלמת אבטחה בפח סמוך, שנתלשה ממקומה בבית העסק וכן נמצא, כי סורג חלון של המשרד נעקר מהחלון. השוטרים פתחו בחקירה לאיתור זהותו של החשוד ולאיתור מסלול בריחתו.

כשבוע לפני האירוע, התקבלו במשטרת ישראל שתי תלונות נוספות אודות התפרצות לחנות דגים ולקונדיטוריה בעיר. באותם מקרים כוחות משטרה יחד עם חוקרי מז"פ הגיעו לזירה ואספו את הממצאים, שכללו גביית עדויות, מצלמות אבטחה ודגימות של טביעות אצבעות.

חקירה יסודית שכללה אמצעי חקירה טכנולוגיים מתקדמים וגילויים פורנזיים הובילו את השוטרים לאיתור זהותו של החשוד והחלו לפעול לאיתורו ולמעצרו.

בשעות הצהריים של ההתפרצות השלישית, אותר החשוד בן חמישים, תושב טמרה, כשהוא יושב עם חבריו, נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

מחומר החקירה עלה, כי בשני המקרים הראשונים התפרץ החשוד לבתי העסק דרך החלון, פתח את הקופה הרושמת , גנב מתוכה סכום של כ-200 ש"ח, הכניס לתוך שקית את קופות הצדקה ועזב את המקום.

במקרה השלישי, הגיע החשוד לבית העסק לחומרי בניין תלש אחת ממצלמות האבטחה ואז באמצעות קרש עקר את סורג החלון של המשרד ונכנס דרך החלון למשרד ולקח מספר שיקים וכסף מזומן.

בתום חקירה מקצועית וזריזה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד החשוד בבית משפט השלום בעכו בגין עבירות של פריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה, היזק לרכוש והחזקת מכשירי פריצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר