ממתינים לכנסת

חברי ביה"ד הגדול בחרו: אלו חברי הוועדה למינוי דיינים

חברי בית הדין הגדול בראשות נשיא ביה"ד, הגאון רבי דוד לאו, בחרו בצהריים את נציגי בתי הדין בוועדה למינוי דיינים: הגאונים רבי אברהם שינדלר ורבי יעקב זמיר (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא בית הדין הגדול (צילום: ללא קרדיט)

בשבוע הבא תורכב הוועדה למינוי דיינים, בראשות השר לשירותי דת יעקב אביטן, ובבית הדין הגדול בחרו היום את נציגהם בוועדה.

בסבב טלפוני בין כלל חברי בית הדין הגדול, נבחרו הדיינים הגאונים רבי אברהם שינדלר ורבי יעקב זמיר, חברי ביה"ד הגדול. בכנסת מעריכים כי בשבוע הבא ייבחר ח"כ ישראל אייכלר לתפקיד חבר הוועדה מטעם הקואליציה.

יצוין כי לוועדה לא תהיה עבודה בשנה הקרובה שכן הוועדה הקודמת, בראשות השר יובל שטיניץ, בחרה דיינים חדשים גם לאלו הצפויים לפרוש בשנה הקרובה.

כזכור, לאחר ההחלטה למנות את השר אביטן ליו"ר הוועדה, ב'ימינה' תקפו את ראש הממשלה. ח"כ איילת שקד אמרה במליאת הכנסת: "השרה חוטובלי את כנציגת הציבור הולכת שולל את ציבור הציונות הדתית כי אמרת להם 'אל תדאגו אני אדאג לצינות הדתית'. איך את נותנת שראשת הועדה למינוי דיינים תעבור ליידי החרדים? איך את עושה את זה? חרפה! אין לי מילה אחרת".

"נתניהו אמר אתם תלכו לאופוזציה תסתפקו ברסיסים ואני את הועדה למינוי דיינים אתן לחרדים. זו חרפה! אני מקווה מאוד שהציונות הדתית בפעם הבאה תהיה חכמה ותראה איך נתניהו הוליך אותם שולל ואיך אתם הולכתם אותם שולל. הציבור לא יסלח לכם!",

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר