סערת סמוטריץ'

דרעי מכחיש: "לא ניתקתי שיחה עם רה"מ"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מכחיש את הדיווחים כי ניתק בזעם את השיחה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לדבריו: "פשוט ירדתי וסיימתי לאחר שביבי הודיע שהליכוד מצביע בעד" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

שעה קלה לפני ההצבעה במליאת הכנסת על ההצעה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' להקים ועדה לחקירת ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון, התנהלה שיחה מתוחה בין ראשי הסיעות החרדיות, יו"ר הכנסת וראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בשיחה נודע לחרדים כי ראש הממשלה איש לחברי 'הליכוד' להצביע בעד הקמת הוועדה. החרדים, שלא רצו שהנושא ייפול בתמיכתם - הודיעו מיד על תמיכת הסיעות החרדיות.

אלא שדקות לאחר מכן, במליאת הכנסת, בזמן שרוב ככל הח"כים החרדים מצביעים בעד, מספר רב של חברי 'הליכוד', כולל רה"מ, נעדרו מההצבעה ובכך הפילו את הקמת הוועדה.

ראשי הסיעות החרדיות זעמו על נתניהו שהכניס אותם לעימות עם 'כחול לבן', איתם הם מנהלים שיתוף פעולה הדוק, בזמן שהוא וחבריו נעדרו מהמליאה.

עם זאת, יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מכחיש הערב את הדיווחים כי ניתק בזעם את השיחה עם ראש הממשלה. לדבריו: "לא ניתקתי את השיחה, פשוט ירדתי וסיימתי לאחר שרה"מ הודיע שהליכוד מצביע בעד ושהחרדים יעשו מה שמבינים. מיהרתי לפגישה עם משרדי המשפטים והאוצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר