אכיפה בררנית

הניצב החרדי הראשון יגשר בין המשטרה למגזר

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, מתכוון למנות בקרוב את ניצב בדימוס, אריק יקואל - מי שנחשב לניצב החרדי הראשון במשטרה ישראל - לגשר בין המגזר לצמרת המשטרה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריק יקואל (צילום: חטיבת דובר המשטרה, Cc-by-sa-3.0)

אם לא יתרחש שינוי של הרגע האחרון, בימים הקרובים ימונה ניצב בדימוס אריק יקואל לתפקיד המגשר בין הציבור החרדי למשטרת ישראל והוא ישמש בתפקיד רשמי בלשכת השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה.

יקואל נחשב לחרדי הראשון שהגיע לדרגת ניצב במשטרת ישראל, וזה לאחר שבמהלך שירותו הוא חזר בתשובה וכעת נחשב לאחד מאנשי האכיפה המכירים את המגזר החרדי יותר מאחרים.

כזכור, ביום שישי נערכה שיחת ועידה בין השר לביטחון פנים לבין ראשי הסיעות החרדיות - שר הפנים אריה דרעי, שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן, ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. ראשי הסיעות הביעו בפני השר את תחושות הציבור החרדי.

התקיפה האלימה של השוטר (צילום: לירן תמרי - מיינט ירושלים)

כזכור, הבוקר בישיבת הממשלה, תקף השר דרעי את התנהלות המשטרה והגדיר אותה כ: "אכיפה בררנית נגד הציבור החרדי" והוסיף: "ראינו אתמול בערב שתי הפגנות. הפגנה אחת בכיכר רבין בת"א בהשתתפות עשרת אלפים איש והפגנה בשכונת רוממה בירושלים בהשתתפות עשרות חרדים.

"בהפגנה בת״א לא תמיד נשמר ריחוק, לא היתה הקפדה על ההנחיות ולא ראינו אלימות כלפי המפגינים. בשכונת רוממה, ראינו סרטון שבו חרדי שואל שוטר מדוע אינו עוטה מסכה. בתגובה היכה השוטר באגרוף בפניו של החרדי ומנע אפשרות להעניק לו עזרה".

לדבריו: "יש כאן אלימות מכוונת של שוטרים נגד מפגינים חרדיים. זה חייב להיפסק. ישבנו ביום שישי ראשי המפלגות החרדיות עם השר לבט"פ, אמיר אוחנה. השר אוחנה היה קשוב אך האלימות נמשכת. כנציג מפלגה חרדית בממשלה, לא אוכל להשלים עם האלימות הקשה של השוטרים נגד החרדים. זה חייב להיפסק ומיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר