חושש מבידוד?

ראש עיריית פתח תקווה מחק תיעוד שלו עם רב חולה קורונה

"נועל בתי הכנסת בעיר פתח תקווה, והמחמיר הגדול בענייני קורונה", מנסה לחמוק מחובת בידוד לאחר שנחשף לחולה? זו ההשערה העולה ממחיקת תיעוד שלו עם הרב שנדבק (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גרינברג בראיון בלעדי על התנהלותו. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

האם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, שמחמיר מאוד עם תושבי עירו המחויבים בבידוד בשל חשיפה לחולי קורונה, חומק בעצמו מבידוד? בשעות האחרונות פורסם, כי ‏חבר מועצת הרבנות הראשית ומ"מ רב העיר בני ברק הרב אליעזר שמחה וייס נמצא חיובי לקורונה.

עובדה זו הכניסה רבים שנפגשו עמו לבידוד, אלא שמבדיקת 'כיכר השבת' עולה, כי גרינברג נפגש אף הוא עם הרב וייס לפני פחות משבועיים - בעת שייתכן כי הרב וייס כבר היה רז נשא של הנגיף.

ראש עיריית פתח תקווה אף פרסם בחשבון הטוויטר שלו, ב-02.07, תיעוד מפגישתו זו עם הרב וייס - שעבר להתגורר בפתח תקווה.

היום (ראשון), זמן קצר לאחר שפורסם כי הרב וייס חלה בקורונה, מחק גרינברג את הציוץ עם התיעוד ה"מפליל", ומיד עורר השערה כי עשה זאת זאת מחשש שיצטרך להיכנס לבידוד.

הציוץ שנמחק

המחיקה המהירה לא הועילה לו: מהר מאוד נשלף צילום מהציוץ המחוק, וכך לדוגמה תהה העיתונאי בני רבינוביץ: "‏הציוץ והפוסט הזה שנמחקו. תשאלו מדוע? מסתבר שהרב וייס נמצא חיובי לקורונה, ומאחל לו רפואה שלמה במהרה. אבל זה מחייב את נועל בתי הכנסת בעיר, והמחמיר הגדול בענייני קורונה, להיכנס מיד לבידוד. אז מה עושים? מוחקים את הציוץ והפוסט...".

בתגובה ל'כיכר השבת' מסר דובר עיריית פתח תקווה: "לאור ההנחיות החדשות, ולאחר בדיקה שנערכה מול גורמי הרשות הרלוונטיים, עולה כי ראש העיר אינו נדרש לבידוד. כמו כן, ראש העיר לא קיבל עדכון ממשרד הבריאות על כניסה לבידוד. ככל שיתקבל עדכון בנושא, ראש העיר יפעל על פי הנהלים המחמירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר