אכיפה בררנית?

הסגר על השכונות החרדיות; ראש הממשלה נתניהו ייפגש עם ראשי המפלגות

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שר השיכון, יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ייפגשו מחר עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וידונו על הסגר באזורים החרדים (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, ליצמן ודרעי (ארכיון. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר הטענות הקשות של הנציגים החרידם באשר להטלת הסגרים באזורים החרדים ואלימות המשטרה בהפגנת החרדים בירושלים, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייפגש מחר עם ראשי הסיעות החרדיות, השר אריה דרעי, השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני.

בדיון המיוחד צפויים להשתתף שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה. בפגישה צפויים הנציגים החרדים להציג את הטענות הקשות במגזר החרדי באשר לתחושה של אכיפה בררנית.

קודם הפגישה עם ראשי הסיעות, ייפגש ראש הממשלה נתניהו עם כלל חברי סיעת ש"ס בראשות השר דרעי. גם בפגישה זו ישתתפו שרי הבריאות והבט"פ.

מתנצל, אבל הסגר מוצדק // ישי כהן

כזכור, הבוקר בישיבת הממשלה, תקף השר דרעי את התנהלות המשטרה והגדיר אותה כ: "אכיפה בררנית נגד הציבור החרדי" והוסיף: "ראינו אתמול בערב שתי הפגנות. הפגנה אחת בכיכר רבין בת"א בהשתתפות עשרת אלפים איש והפגנה בשכונת רוממה בירושלים בהשתתפות עשרות חרדים.

"בהפגנה בת״א לא תמיד נשמר ריחוק, לא היתה הקפדה על ההנחיות ולא ראינו אלימות כלפי המפגינים. בשכונת רוממה, ראינו סרטון שבו חרדי שואל שוטר מדוע אינו עוטה מסכה. בתגובה היכה השוטר באגרוף בפניו של החרדי ומנע אפשרות להעניק לו עזרה".

לדבריו: "יש כאן אלימות מכוונת של שוטרים נגד מפגינים חרדיים. זה חייב להיפסק. ישבנו ביום שישי ראשי המפלגות החרדיות עם השר לבט"פ, אמיר אוחנה. השר אוחנה היה קשוב אך האלימות נמשכת. כנציג מפלגה חרדית בממשלה, לא אוכל להשלים עם האלימות הקשה של השוטרים נגד החרדים. זה חייב להיפסק ומיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר