הקמפוס החרדי באשקלון

פוסט קורונה: איזה מקצועות יהיו כאן גם מחר?

מי יהנה מביקוש ומשכר גבוה בעולם העבודה גם בעידן של חוסר ודאות? הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון נותן לכם את מיטב הכלים לקראת עתיד מבטיח. קבלו 50% הנחה בדמי הרישום ותתחילו ברגל ימין (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חשבנו שהקורונה מאחורינו. קיווינו, רק לפני כמה שבועות, שחוזרים לשגרה. הרי המצב בשליטה וההיסטריה כבר בדרכה אל ההיסטוריה. אפשר להמשיך במירוץ החיים בלי לתכנן יותר מדי. בלי שאלות על יציבות כלכלית וסיפוק מקצועי, ועל איך לשלב אותם עם חיי תורה וגידול משפחה.

לפרטים כנסו>>

אבל אז הגל השני התפרץ, ומסתמן שהוא ימשיך לטלטל אותנו לתקופה ממושכת. הזמן הפנוי שפתאום צמח, יחד עם המצב הכלכלי שצנח, העלו שוב מחשבות על הצורך הבסיסי של כולנו בפרנסה בטוחה ומכובדת. במיוחד אם אתם צעירים חרדים שנמצאים על פרשת דרכים לקראת בחירת עתידכם.

הקמפוס החרדי של המכללה האקדמית אשקלון, שנוסד בשיתוף רבנים ואישי ציבור מהבולטים במגזר, קם בדיוק למטרה הזו: להציב בראש את העתיד שלכם. לאתר וללמד את המקצועות הכי מבוקשים, רווחיים ומותאמים לאורח החיים החרדי, אלה שיכניסו אתכם בקלות ובמהירות לעבודה מצליחה ומתגמלת וישרדו גם עתות משבר במשק.

ארגז כלים לעתיד שלכם

קשה לנבא קדימה, אך חכם עדיף מנביא. תקופות קושי ואי-ודאות היו ויהיו תמיד, והחוכמה היא להיות מוכנים. עם מתחמים נפרדים (לגברים בגן יבנה, לנשים באשקלון), חומרי לימוד מבוקרים וסטודנטים חרדים איכותיים לצדכם, תקבלו במכללת אשקלון תואר ראשון עשיר בידע ובמיומנויות על-זמניות שייקחו אתכם הישר אל המחר. שימו לב לחוגי הקמפוס החרדי:

  • מדעי המחשב: משבר או לא משבר, אין ארגון שלא זקוק למומחה מחשבים טוב. התואר מתמקד באבטחת מידע (סייבר), תחום מבוקש הפותח בפניכם שפע משרות ושכר מרשים במיוחד. הלימודים בשיתוף 'רפאל', מובילה עולמית בענף - עוד נקודה לטובתכם בקורות החיים.

  • כלכלה וניהול: עוד מקצוע נדרש, שיסייע לכם להשתלב בתפקידים בכירים במגוון חברות או אפילו להקים חברה בעצמכם. ההבנה המקיפה בניהול, בפיתוח עסקי ובהיבטים פיננסיים שתרכשו במהלך התואר, תהפוך אתכם לאנשי מקצוע שתמיד רלוונטיים, ולכן אי אפשר לוותר עליהם.

  • עבודה סוציאלית: שביתת העו"סים השבוע רק הוכיחה עד כמה מדובר במקצוע חיוני, שפעל במרץ גם בעת הקורונה ונצרך אף יותר בזמנים מאתגרים. בוגרי האקדמית אשקלון, מחלוצי התחום בעולם החרדי, משלבים מקצוענות עם הכרת צרכי המגזר וזוכים לביקוש כלל-ארצי אדיר.

בעולם משתנה, זה הזמן לחשב מסלול מחדש ולקחת את ההגה לידיים. כדי להקל עליכם לצאת לדרך, מעניקה לכם האקדמית אשקלון 50% הנחה בדמי הרישום לזמן מוגבל. בואו לשמוע על התוכנית המרוכזת ללימודים של כיומיים בשבוע בלבד המאפשרת להמשיך בכולל או בעבודה במקביל, ועל המכינות לחסרי תעודת בגרות, כולל מכינה מקוצרת לבני 30 פלוס.

לפרטים כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר