וועדת החדשנות ב-"איגוד השיווק" בחרה:

כללית זכתה בפרס "ההשקה המנצחת" על הצלחה שיווקית יוצאת דופן במאבק בקורונה

"כללית ניהלה אסטרטגיה של אחריות לאומית והיוותה גשר של זהב בפסיפס של עם אחד" • ניידת ה"קורו-נע", מגזין קפסולה, מערך הסברה פנים חרדי פורץ דרך, התייצבות בחמ"לי הקורונה בערים החרדיות ו'קול קורא', אלו חלק מהפעולות שהזניקו את כללית לקדמת העשייה במאבק בקורונה בציבור החרדי (בריאות, מקודם)

(צילום: פלאש 90 | יח"צ)

וועדת החדשנות של "איגוד השיווק הישראלי" הכריזה השבוע על זכייתה של המחלקה החרדית בכללית בתואר "ההשקה המנצחת" על שיווק נכון ויעיל למגזר החרדי על מגפת הקורונה. "כללית, כקופה הגדולה בישראל, הבינה שעל מנת להצליח במלחמה מול המגפה צריך להקים מערך פעילות רחב ומקיף הרבה יותר. כמי שקרובה אל המגזר החרדי, ראתה כללית שליחות להקנות לאוכלוסייה ידע וכלים להתמודדות עם המגפה על כל זרועותיה לצד ביצוע בדיקות מותאמות. לחשוב יצירתי מחוץ לקופסה זו תפיסת עולמה של כללית" אומרים בכללית.

את הזכייה בפרס מנמקים חברי וועדת הפרס במגוון מהלכים יוצאי דופן שביצעה כללית, ביניהם: הנגשת הבדיקות באמצעות הקמת מתחמי בדיקות קורונה ייעודיים ומותאמים לצרכי המגזר כמו גם ניידת ה"קורו נע" שסבבה בין היתר גם בערים ובריכוזים החרדיים. הניידות שמותגו בעיצוב נעים וחוויתי הכילו בתוכן חומרי הסברה בהתאמה לכל בני המשפחה. במקביל לעמדות הבדיקות, כללית חיפשה פתרון למענה באזורים נקודתיים לתקופה מוגבלת, אזורים בהם יש בהם מוקד או פוטנציאל של התפרצות והקימה מתחמים מותאמים בתוך שכונות שנצרכו לכך.

ההזדמנות לקבל יותר מקופת החולים>>

מהלך פורץ דרך נוסף הוא הטיפול היעיל בחמ"לי הקורונה מול מחלימי הקורונה ששהו במלונות פיקוד העורף ובערים. חמ"ל הקורונה החרדי של כללית הפעיל בקו האש "קומנדו חרדי" שמכיר את השפה ואת הניואנסים החרדיים. מנהלי המגזר קיבלו אחריות על מלונות פיקוד העורף בו שוכנו החולים החרדיים, בעיקר מתוך מטרה לעודד את החולים באזורים האדומים להתפנות לבתי המלון. מנהלי קשרי הלקוחות בערים החרדיות חברו לחמ"לים העירוניים כדי לתת פתרונות לכל החולים, מספרי הניידים שלהם פורסמו כדי להוות עוגן אחראי בשעה מטלטלת. גם המעורבות החברתית של מנהלי קשרי הלקוחות והגורמים החרדיים והמקצועיים בכללית זכתה לתהילה ולתגובות נלהבות.

דגש מיוחד ניתן על תקשורת שיווקית חרדית הכוללת הפקת מגזין ייחודי בשם "קפסולה" שחולקה במאות אלפי עותקים בכל ריכוז חרדי, מהצפון ועד הדרום והגיעה לכל בית אב חרדי, החוברת הייתה ראש החץ במערך ההסברה שהפעילה כללית בימי הקורונה. בנוסף, כללית הקימה ערוץ שיח ישיר עם רבנים וגורמים מובילים במגזר שכוון לכל שכבות האוכלוסייה. גם קריאת הקודש שיזמה כללית ובראשה מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון יחד עם כל בכירי הרבנים מכל קצוות הקשת במגזר החרדי לשמור על כל הוראות משרד הבריאות, נחשבת למהלך ייחודי פורץ דרך. ה'קול קורא' שהיה אז יחיד מסוגו פורסם במגזר החרדי ועורר הדים רבים. במהלך כל התקופה הזינה כללית את הקוראים בתקשורת החרדית במידע חשוב אודות הקורונה ודרכי ההתגוננות לצד עדכון על השירותים השונים שסיפקה ללקוחות בהתאם לתקופה.

המהלכים המנצחים תוך הקשבה לצרכים ונתינת מענה מהיר ויעיל הם אלו שזיכו את "כללית" בפרס החדשנות.

גב' חנה קוריץ, מנהלת הפרסום והדוברות למגזר החרדי: "אנו שמחים שזכינו לעמוד בראש החץ במאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה והבאנו את המידע הנצרך במקצועיות ואחריות והכי חשוב בהתאמה מוחלטת לאורח החיים ולאופי הקהילה. גב' קוריץ הוסיפה כי "כללית ניהלה אסטרטגיה של אחריות לאומית והיוותה גשר של זהב באתגר הקורונה".

הרב אברהם קונסקי, מנהל מחלקת מגזר חרדי בכללית: "צוות השיווק והדוברות עשה עבודה יוצאת דופן. הזכייה בפרס של איגוד השיווק מוכיחה את החדשנות מחד וההתאמה המגזרית מאידך של כללית הן שירותית והן תקשורתית. כללית יודעת לדבר בשפה החרדית ולהתאים את עצמה ללקוחות ויישר כחם של כל העוסקים במלאכה".

צפו בסרטון על מאחורי הקלעים של האתגר הרפואי הגדול בעולם מזה מאה שנה - בזמינות במקצועיות וברגישות צוותי הרפואה הרימו את הכפפה, מצדיעים להם.

ההזדמנות לקבל יותר מקופת החולים>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר