"תגובה רצינית"

הפיצוץ המסתורי בכור בנתנז; איראן מאיימת

ברקע הדיווחים כי ישראל עומדת מאחורי הפיצוץ המסתורי בכור הגרעיני שבנתנז, באיראן מאיימים כי אם יוכח שממשלה כל שהיא עומדת מאחורי הפיצוץ: "נגיב בעוצמה" (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתנז, לפני ואחרי התקיפה (צילום: התקשורת באיראן)

ברקע הדיווחים כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי הפיצוץ המסתורי בכור הגרעיני שבנתנז, באיראן מאיימים כי אם יוכח שממשלה כל שהיא עומדת מאחורי הפיצוץ: "נגיב בעוצמה".

דובר משרד החוץ של איראן התבטא הלילה: "אם נסיק שמשטר, או ממשלה כלשהי הייתה מעורבת באופן ישיר או עקיף בפיצוץ בנתנז - תגיע תגובה רצינית מאד מצדנו".

באשר לדיווחים ב'ניו ירוק טיימס' כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי הפיצוץ בכור, אמר הדובר האיראני: "אנחנו מתייחסים לזה ברצינות, בייחוד אם המדינות יקבלו אחריות על טענות כאלו. נכון לעכשיו, אנחנו מתייחסים לדיווחים הללו כדיווחים בלבד".

פיצוץ מסתורי באיראן

כזכור, באיראן מאשרים כי נזק כבד נגרם למתקן העשרת האורניום בנתנז, שעשוי לגרום לעיכוב בפיתוח וביצור הצנטריפוגות המתקדמות במדינה לטווח הזמן הבינוני.

הדובר של הסוכנות לאנרגיה אטומית של איראן, בהרוז קמלוונדי אמר כי טהראן תחליף את המבנה שניזוק במבנה גדול יותר, "עם ציוד משוכלל יותר".

בתצלום שפורסם לאחר הפיצוץ על ידי הטלוויזיה הממלכתית באיראן נראה בניין לבנים עם סימני חריכה, שגגו ככל הנראה נהרס, דלת שנראה כי הועפה ממקומה ופסולת על האדמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר