"היסטריה בעזה"

זה המידע שמסר בכיר חמאס שברח לישראל

רשמית, גם בישראל וגם בארגון הטרור העזתי שותקים לנוכח הדיווח על עריקת מפקד הקומנדו הימי של חמאס, אך דיווחים זרים מדווחים על הפחד של בכירי הארגון העוברים דירות (ארץ)

חמאס, רצועת עזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

מפקד הקומנדו הימי של חמאס שהוברח לישראל, מסר מידע על מקומות מגוריהם של בכירי הארגון - כך מדווח היום (שלישי) ערוץ אל-ערביה.

גם בישראל וגם בחמאס שותקים לנוכח הדיווחים שהחלו במוצאי השבת על הברחת המפקד הבכיר מעזה לישראל באמצעות סירה של חיל הים.

אך לפי אל-ערביה, אותו בכיר שערק מסר מידע גם אודות פעולות צבאיות, מיקום אמצעי לחימה ואזורי אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס.

גורמים ברצועה מסרו לערוץ הסעודי כי בעקבות עריקתו של מפקד הקומנדו הימי, הודחו קצינים במערך הביטחון של חמאס, וכמה מבכירי הארגון החליפו את מקום מגוריהם.

כך סיכלו הברחת אמל"ח מהים לרצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)

בעזה דיווחו כי בחמאס "נתקפו בהיסטריה", וכי לצד החלפת דירות, איסמאיל הניה עוקב בעצמו אחר חקירת האירוע וביקש מהחוקרים לעדכנו באופן אישי על ההתפתחויות.

כזכור, גורמים בעזה סיפרו כי מדובר במפקד הבכיר השני של חמאס שזוהה באחרונה כמשתף פעולה עם ישראל. הקודם, "מוחמד", היה האחראי על רשתות התקשורת של הפלגים הפלסטיניים בשכונת סג'עייה בעזה.

הם הוסיפו כי "מוחמד" שיתף פעולה עם ישראל החל משנת 2009, אך התגלה רק לאחרונה אחרי שביקש מאחיו שיאסוף בשבילו סכום כסף שנשאר ליד פח אשפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר