"אין אכיפה בררנית"

ליאון זועם: "סגר זו מדגרת קורונה, אנשים פועלים דווקא נגד ההנחיות"

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, מתייחס באולפן 'כיכר השבת' לסגר שהוטל על שכונות חרדיות בעיר וטוען כי הסגר לא מועיל אלא הופך ל'מדגרת קורונה', אך מדגיש: אין אכיפה בררנית • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

שעות לפני שהסגר על השכונות החרדיות בירושלים פוקע, ראש העיר, משה ליאון, יוצא למתקפה חריפה נגד ההחלטה להטיל סגר וטוען כי הסגר נכשל והפך את השכונות ל'מדגרות קורונה'. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "סגר זו מדגרה אמיתית, משום שאי אפשר לצאת וכך הרבה אנשים נמצאים יחד ונדבקים, ואני חושב שישנם אנשים שבגלל הסגר פועלים בדווקא נגד ההנחיות, ולכן סגר הוא בסופו של דבר לא משהו יעיל".

אתה מרגיש שעושים סגר רק על השכונות החרדיות?

"אני לא חושב שיש אכיפה בררנית, וצריך לדעת שאין שום שכונה נוספת בעיר שיש בה 50 חולים לאלף איש, ולכן אני סבור שאין אכיפה בררנית, אבל גם אני טענתי למשרד הבריאות שגם כשעושים סגר יש לבצע אותו בהגיון, ולא לסגור 40.000 איש שאינם יכולים לצאת לעבודה, ולכן ביקשתי השבוע משר הבריאות שאם נהיה שוב במצב שצריך להטיל סגר על שכונות בירושלים, שנעשה זאת ביחד לטובת התושבים".

יצוין כי במהלך הראיון הדגיש ליאון שבשלב זה לא מתקיימות שיחות על האפשרות להטלת סגר בשכונות הר נוף וברמות בעיר, שכן הקריטריון להטלת סגר הוא חמשה חולים לאלף תושבים, מספרים הקיימים רק בשכונות הסגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר