איבדו את זה

איוונקה טראמפ עוזרת למובטלים, ומותקפת

האבטלה הגואה בארה"ב בעקבות משבר הקורונה, הביאה את בת הנשיא להקים אתר ייעודי לעשות הסבות מקצוע, אך מתנגדי טראמפ תקפו אותה בלעג ובציניות ברשתות (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ)

התפרצות הקורונה בארצות הברית, גרם מלבד למיליוני נדבקים ואלפי הרוגים, גם לטלטלה גדולה בכלכלה - כפי שהתרחש גם במרבית המדינות שספגו את המגיפה.

בשיא, נרשמו למעלה מעשרים מיליון מובטלים, אך רבים מהם כבר שבו לעבודה. מי שהתגייסה לעזור למיליונים שעדיין מובטלים, היא איוונקה טראמפ.

הבת של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, המכהנת כיועצת מיוחדת לאביה, יצאה בקמפיין הקורא לאנשים לעשות הסבת מקצוע, תחת הכותרת "מצאו משהו חדש".

יחד עם גורמים נוספים, הקימה איוונקה טראמפ אתר ייעודי, עם הסברים מהם התחומים בהם יש כעת ביקוש לעובדים, וסיוע בשינוי המקצוע באמצע החיים.

היא הסבירה כי הקורונה מהווה הזדמנות לאנשים שתמיד ביקשו לעשות הסבת מקצוע, לרכוש את המיומנויות הנדרשות להם כדי להצליח בשינוי בחייהם.

אך היוזמה החיובית שלה, נתקלה בלעג בלתי מוסבר של מתנגדי הנשיא, שמצאו עוד הזדמנות להתנגח בבת היהודייה של טראמפ.

"האם אי פעם הייתה לך עבודה? אחת שלא קיבלת מאבא שלך?"; "לא לכולנו יש אבא שיכול לסדר לנו משרת יועץ בבית הלבן, יחד עם בן הזוג"; "איזה רעיון גאוני, לשנות מקצוע! איך לא חשבתי על זה קודם" ו-"באיזה עולם היא חיה?".

איוונקה טראמפ הגיבה בטוויטר: "היוזמה הזו עוסקת בניסיון לאתגר את הרעיון שלימודים של שנתיים וארבע שנים במכללה הם האפשרות היחידה לרכוש את הכישורים הדרושים להבטחת תעסוקה. העבודה הזו מעולם לא הייתה דחופה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר