פרסום ראשון

ירושלים: החלו השיבוצים של בנות הסמינרים

כמאתיים בנות - רובן ספרדיות - שובצו בימים האחרונים בסמינרים בעיר ירושלים • כמאה חמישים בנות עדיין ממתינות להכרעה • אברהם בצלאל: "פעילות כירוגית ומורכבת" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
למצולמות אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הרישום לסמינרים לקראת שנה"ל הבאה: בימים אלו הושלם החלק העיקרי של שיבוץ מאות תלמידות לסמינרים ברחבי ירושלים. מדובר בתלמידות שלא זכו לתשובה חיובית בשלב הרישום הראשוני, אך בימים האחרונים הבנות קיבלו הודעה על שיבוץ בימים אלו. מדובר בכמאתיים בנות שקיבלו הודעה על שיבוץ לסמינר. יצוין כי למעלה ממאה תלמידות עדיין ממתינות לשיבוץ המיוחל.

"מדובר בפעילות כירוגית ומורכבת, שדורשת תיאום ותהליך בנוגע לכל בת באופן פרטי", הסביר סגן ראש העיר ומחזיק תיק מנח"ח, אברהם בצלאל: "אני שמח שהצלחנו בסיעתא דשמיא לשבץ את רובן הגדול, ובעז"ה נשלים את המלאכה כבר בשבועות הקרובים עם שיבוצן של כל הבנות – עד האחרונה שבהן".

לדבריו: "יש לנו אחריות לכל בת שטרם שובצה, ואנחנו נעשה הכל על מנת לשבץ אותה בהקדם".

סגן ראש העיר אברהם בצלאל

גורמים בעירייה טענו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי התהליך השנה הפך למורכב עוד יותר לאור משבר הקורונה: "המשבר הקשה עלינו ברמה הטכנית ממש, שיבוץ מחייב תיאום ופעילות מול גורמים רבים ממשרדים וגופים רבים, ומטבע הדברים אלו היו ניתנים פחות להשגה בתקופה האחרונה".

בצלאל שיבח את ועדת הרבנים: "התודה לוועדה המייעצת בראשות הרב יצחק איפרגן והרב שלמה פלאי, שלאורך כל השנה ובפרט בתקופה זו, מהווים גורם משמעותי בפעילות החשובה שלנו, ויחד עם מנהלי הסמינרים שגילו אוזן קשבת הצליחו להסדיר את העניין של רוב הבנות ובעז"ה בימים הקרובים נצליח להסדיר את כולן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר