"עצרנו משת"פים"

חמאס מאשר לראשונה: 'פעיל' ערק לישראל

אחרי כמעט שבוע של שתיקה, מאשר סגן ראש הלשכה המדינית בארגון הטרור העזתי כי חבר בחמאס ערק לישראל, אך הכחיש את הדיווחים כי מדובר במפקד בקומנדו הימי (ארץ)

הקומנדו הימי של חמאס (צילום: מסך)

מוסא אבו מרזוק, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, התייחס היום (חמישי) לראשונה לדיווחים על עריקת מפקד בכיר בקומנדו הימי לישראל.

לדבריו, יש אכן פעיל בארגון שערק לישראל, אחרי שהתגלה כי הוא משת"פ. אך לדבריו, לא מדובר בגורם בכיר וכי "אין להם מידע חשוב שיכול לסכן את חמאס".

בראיון לרשת "אל-מיאדין" הלבנונית המקורבת לחיזבאללה אמר, "עצרנו כמה משתפי פעולה עם ישראל, אבל אין קשר בין האנשים שעצרנו למקרה הזה ואין קשר בינם ובין עצמם".

"חלק מכלי התקשורת ציינו שיש מפקדים מ'אל-קאסם' שמואשמים בהיותם משת"פים, והדליפו שקרים על כך. התנועה פרסמה הודעה שמדובר בסילוף ודברים לא נכונים".

"חמאס כן הודיעה שהיא פשטה על כמה משתפי פעולה עם הכיבוש. כמה מהם או אחד מהם ברחו לכיבוש והתקבלו שם בלבביות. ואחרים נעצרו ונמצאים כרגע בחקירה", הוסיף.

כך סיכלו הברחת אמל"ח מהים לרצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)

לפי הדיווחים ברשת אל ערביה, מפקד הקומנדו הימי של חמאס שהוברח לישראל, מסר מידע על מקומות מגוריהם של בכירי הארגון, אודות פעולות צבאיות, מיקום אמצעי לחימה ואזורי אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס.

גורמים ברצועה מסרו לערוץ הסעודי כי בעקבות עריקתו של מפקד הקומנדו הימי, הודחו קצינים במערך הביטחון של חמאס, וכמה מבכירי הארגון החליפו את מקום מגוריהם.

בעזה דיווחו כי בחמאס "נתקפו בהיסטריה", וכי לצד החלפת דירות, איסמאיל הניה עוקב בעצמו אחר חקירת האירוע וביקש מהחוקרים לעדכנו באופן אישי על ההתפתחויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר