יש רק דרך אחת נכונה להשתמש במגבות נייר, הנה היא

את רוב הדברים בחיים אנו מבצעים על הצד הטוב ביותר. אך דבר אחד, ככל הנראה, נעלם מבינתנו. לא יודעים איך לייבש כראוי את ידינו בשירותים ציבוריים. כן, זה הזמן לגחך, ולהזדהות. הנה הפתרון (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו אנשים עם נסיון חיים וכמה כישורים שרכשנו לאורך השנים, ואנחנו יודעים שגם אתם. (בגלל זה אנחנו מסתדרים כל כך טוב.) אנחנו טובים בעבודה שלנו, מתחזקים כמה מערכות יחסים די מוצלחות עם חברים ובני משפחה, מצליחים איכשהו לשלם את המשכנתא מדי חודש בחודשו. בקיצור, אנחנו יודעים איך להתנהל בחיים בעולם המטורף שבו אנחנו חיים ולעשות דברים.

ובכן, את רוב הדברים. דבר אחד, ככל הנראה, נעלם מבינתנו. לא ידענו איך לייבש כראוי את ידינו בשירותים ציבוריים. כן, אתם רשאים לגחך, אך רובכם בוודאי מזדהים.

במקרה ואין בחדר השירותים בו אתם נמצאים מכשיר חשמלי המיועד לייבוש הידיים על ידי הרוח החמה שהוא מייצר, או שאתם מעדיפים לנגב את ידיכם בדרך המסורתית עם מגבות נייר שמאלצות אתכם לחסל את הערימה המכובדת שבמתקן, כי אחת או שתיים לא מצליחות לעשות את העבודה, הפתרון הבא הוא בדיוק בשבילכם.

בהרצאת "טד" שבה נתקלה אחת מחברות המערכת באתר "פיור וואו", במהלכה עורך דין ממולח ומבין עניין פקח את עיניה לכמות מגבות הנייר שבוזבזו בשירותים ציבוריים, על ידי אנשים שאף אחד לא פקח את עיניהם. (המספר מרחף סביב 571 מיליון ליש"ט בשנה - באמריקה לבדה.)

אז הנה מה שעליכם לעשות, מהיום והלאה, בלי להתעצל: פשוט לנער את הידיים בכיור 12 פעמים, לפני שאפילו תחשבו על להניע את עצמכם לגיליון של מגבת הנייר.

זהו זה. שתיים-עשרה רעידות. (אחרי זה תצטרכו רק גיליון אחד.) תוכלו להיפטר מעודף המים על העור שלכם ולשמור עץ... או מיליון. נסו זאת ושהיקום יודה לנו אחר כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר