ישיבה מתוחה

נתניהו: "אנחנו מנסים לקבל החלטות מהירות"

הממשלה התכנסה לישיבה מיוחדת, אל תוך הלילה, לדיון והחלטות בעקבות המשך התפשטות הקורונה, במהלכה ככל הנראה יוכרע מהם הצעדים הדרמטיים שיש לנקוט (אקטואלי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו בדיון, מוקדם יותר היום (צילום: עומר מירון, לע"מ. תמונה: חיים צח, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "בימים האחרונים אנחנו עסקנו במיוחד בנושא הכלכלי, גם בניסיון להביא תוכנית ארוכת טווח לעסקים ולעצמאים כדי לתת להם ביטחון, וגם בתמריצים שאנחנו רוצים לתת לכלכלה ולצריכה בטווח המיידי. אבל אני מבקש לפני כל דבר אחר שעד יום חמישי הבא, עוד שבוע מהיום, כל שר יביא תוכנית של משרדו לפתיחה בטוחה של המשק".

"זה שבוע, אני מבקש מכם להתארגן כי המטרה שלנו היא לשטח את העקומה, להגיע לשליטה ולצאת יציאה בטוחה מהפאזה הזאת, מהגל הזה", ביקש נתניהו.

עוד הוסיף רה"מ נתניהו: "אנחנו עושים כל מאמץ כדי להימנע מסגר כולל. אנחנו פועלים בקצב הקורונה, אין לנו הרבה ברירות, זה לא מצב רגיל, זה לא מצב שאנחנו יכולים לעשות את כל התהליכים האלה לאורך ימים ולקוות שהכל בסדר. המחלה משתנה במהירות ואנחנו צריכים להשתנות יחד איתה".

"הצעדים שאנחנו מביאים כאן, ההמלצות, כוללות בעיקר את הדרך לעצור התקהלויות, למנוע התקהלויות במרחב סגור מעל 10 ובמרחב הפתוח למנוע התקהלויות מעל 20 איש. זה לא מדעי, יהיו תמיד חריגים, אבל זאת הכוונה שלנו - למנוע את ההתקהלות הזאת" הסביר נתניהו.

"האלטרנטיבה לצעדים שננקוט היום - זה צעדים הרבה יותר קשים מחר, שאנחנו מנסים להימנע מהם. ייתכן שלא תהיה ברירה אז ננקוט אותם, אבל כרגע אנחנו מנסים לקבל החלטות מהירות והחלטות משותפות. יש חשיבות עצומה שאנחנו נתאחד סביב ההחלטות האלה. יש חובה קולקטיבית לממשלה - אנשים יכולים תמיד להביע את דעתם, אני בטוח שיעשו זאת גם הערב. אני מבין אתכם, אני מבקש שתעשו זאת בצורה עניינית, גם בצורה מקוצרת. הדבר החשוב הוא שמשנתקבלה ההחלטה או ההחלטות, אנחנו כולנו נתייצב מאחוריהן. זה המינימום הנדרש מכל ממשלה, במיוחד בממשלה במשבר כזה", סיים נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר