מספרים מדאיגים

1,595 נדבקים חדשים ב'קורונה'; מספר המתים עלה ל-400

משרד הבריאות עדכן עם צאת השבת כי מאז אמש, 1,595 אזרחים קיבלו תשובה חיובית ל'קורונה' • מספר המתים עלה ל-400 • מספר החולים קשה עומד על 217, מתוכם 56 מונשמים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

עם צאת השבת עדכן משרד הבריאות כי ביממה האחרונה נוספו 1,595 חולי קורונה חדשים. כמו כן, מספר המתים מהנגיף עלה ל-400. בסה"כ נפטרו בסוף השבוע שמונה חולים. יודגש כי רוב ככל הנפטרים סבלו ממחלות רקע.

נכון לצאת השבת, בישראל ישנם 27,502 חולים פעילים. 217 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 56 חולים המחוברים למכונות הנשמה. יצוין כי אתמול בוצעו 25,033 בדיקות.

לפי נתוני משרד הבריאות, אחוז התוצאות החיוביות גדל. אתמול הוא עמד על 6.3% והיום הוא עומד על 7.1%.

בתוך כך, המשטרה עדכנה כי במהלך היממה האחרונה חולקו 2,960 דוחות במסגרת אכיפת הגבלות שהוטלו במאבק בנגיף הקורונה.

כזכור, ביום רביעי כינס שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, מסיבת עיתונאים והבהיר כי המספרים מדאיגים ועלולים להוביל את ישראל לסגר.

לדבריו: |המספרים לא מעודדים. אנחנו נצטרך לשקול את כל הצעדים האפשריים על מנת לעצור את קצב העלייה. הנושא הזה יבוא כבר בישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון - אם לא לפני כן".

"מהיום הראשון שלי במשרד אמרתי שאנחנו צריכים לעשות הכל על מנת שלא להגיע לסגר כללי. אנחנו מנסים כל דרך לא להכניס את מדינת ישראל לסגר כללי, על כל ההשלכות החברתיות והכלכליות. אבל במציאות שבה, כל פעם שמדובר בהגבלה כלשהי מתחיל מאבק ציבורי כנגד אותה הגבלה, אנחנו צריכים להבין שאם כל ארגז הכלים לא יעמוד לרשותנו - נגיע לסגר".

"אני מציע לחברי הכנסת ולתקשורת לזכור את הנוסחה הזאת. נשארו לנו שלושה-ארבעה ימים לראות האם אותם צעדים מינימליים שנקטנו הם בגדר נס רפואי, ואין צורך להגיע לסגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר