סדרת ציוצים

עמית סגל נגד יורם לס, המפגינים, הממשלה ורביב דרוקר

הפרשן הבכיר הספיק מאז צאת השבת לצייץ נגד הפרופסור שרואיין בערוץ בו הוא עובד; נגד המפגינים, הממשלה, היועמ"ש ועיתונאים משמאל שסתמו פיות לימניים (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

עמית סגל, פרשן חדשות 12, צייץ במהלך צאת השבת נגד פרופסור יורם לס, המפגינים, הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה - לצד התכתשות עם עיתונאים נוספים, בדגש על רביב דרוקר.

הראשון לספוג ממנו, היה מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, יורם לס, עליו כתב כי "הוא אדם מופקר, חסר עכבות ורודף פרסום. הפיכתו למרואיין לגיטימי וליהוקו לכל משבצת פנויה הוא אות קלון על התקשורת בישראל".

יצוין כי את הראיון האחרון שלו, העניק לס דווקא לחדשות 12, במסגרת עימות ששודר בינו לבין פרופסור גליה רהב, במהלך סוף השבוע האחרון.

בהמשך עבר לתקוף את המפגינים, לא לפני שהתבטא בחריפות נגד שר המשפטים בפרט והממשלה בכללף על שהם מאפשרים את קיום ההפגנות למרות הגבלות הקורונה.

"ניסנקורן וגנץ מוכנים לסגור מסעדות ולהחריב פרנסה של ענף שלם בלי שום נתונים, אבל מבהירים שגם אם יהיו נתונים על הדבקה ההפגנות ההמוניות יימשכו ("גם בסגר כללי זכות ההפגנה תישמר"). שתמות הכלכלה וימותו אנשים, רק שהמכון הישראלי לדמוקרטיה יעשה לייק".

"וכן, האחריות על ההשתוללות המופקרת ברחובות גם על נתניהו שלא שם קץ לסקנדל שבמסגרתו בתי כנסת נסגרים, אולמות אירועים נעולים, רק עשרה אנשים בחדר סגור אבל במקביל אלפים מתקהלים ברחובות מדי ערב".

בהמשך החריף את התבטאויותיו וכתב, "הגבלות על הפגנות אינן מבשרות את קץ הדמוקרטיה ובוא הפשיזם ממש כשם שהגבלות על תפילות אינן מבשרות את קץ היהדות וחזרת האינקוויזיציה. ממשלה מופקרת, יועץ משפטי מופקר, תקשורת מופקרת".

רביב דרוקר מחדשות 13 המתחרה, שאל את עמית סגל, "אם עכשיו היו רוצים לפנות יישובים, גם היית בעד לאסור הפגנות?".

סגל ענה כי אין שאלה בכלל, והוסיף, "יש רגעים שבהם סמלים חשובים פחות מהחיים עצמם. חופש הביטוי לא נלקח כמו שחופש הדת לא נלקח. אפשר להפגין בזום, אפשר להפגין עד נאמר מאתיים איש בכל רחוב. אירועי הדבקה המוניים שמסכנים את אמא שלך וסבתא שלי ואת הפרנסה של אחיך ואחי - עד כאן".

בהמשך תקף את דרוקר אישית, בתגובה לציוץ שלו נגד ינון מגל, שכבר סיפר בעבר כיצד מנעו ממנו לשדר בתקופת ההתנתקות, רק בשל דעותיו המזוהות עם הצד הימני של המפה הפוליטית בישראל.

"אלה האנשים שמעזים להתקומם עכשיו שסותמים להם את הפה על רקע פוליטי בערוץ 10 לשעבר. כשסתמו באמת פיות הם לא אמרו דבר, ועוד לועגים אחרי 15 שנה בלי להבין את עומק השבר שנוצר אז בינם לבין הציבור ובשלו פירות הבאושים שאוכלים כולנו עד עצם היום הזה. פלורליסטים", כתב סגל על דרוקר.

הוא הוסיף, "ואגב - מגבית לברק רביד כדי שיישאר בעבודה הם הרימו. לעקיבא נוביק מעפרה שפוטר באותו גל לא הרימו. מאידך - החמיאו לו כל הדרך אל לשכת התעסוקה. כמה צביעות".

על כך השיב לו דרוקר: "אני מבין שסולידריות לחבר לעבודה נראית לך הזויה כי ראיתי את תגובותיך להתקפות על אברמוביץ'. פיטרו אצלנו, למרבה הצער, את נוביק וניר בכר ואבי עמית. ניסינו להילחם על כולם, על כל אחד בדרך אחרת".

עמית סגל לא נשאר חייב והגיב בעוקצנות: "יצאתי נגד הקריאות לאברמוביץ', בניגוד לשתיקתך הנמשכת כאשר עמיתך (ימני, אבל בכל זאת) הותקף בהפגנת השמאל. קולגיאליות בלטינית זה כנראה "הגנה על עיתונאי בתנאי שהוא אובססיבי לביבי ושונא את הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר