צפו ב'פלוגה'

ומי מגלם את נתניהו, עליו מגינים? איוב קרא

פעילי ימין אקטיביסטים, ש"לא שוללים התנקשות בנתניהו ובני משפחתו מצד ה'פלנגות' האלימות, ונערכים לשמור עליהם בגופם", ערכו מיצג הגנה עליו, בכיכובו של קרא • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צפו ב'פלוגת ההגנה' על נתניהו (צילום: מלי בן חיים)

פעיל הימין רן כרמי בוזגלו, מהבולטים שבמחנה התומכים הקולני בראש הממשלה בנימין נתניהו, מפרסם (ראשון) סרטון מ"פלוגת ההגנה על ראש הממשלה נתניהו", כך לפי הגדרתו.

את 'תצוגת התכלית' ערכו כרמי בוזגלו וחבריו על רקע האיומים הגוברים על חייו של נתניהו משולי השמאל האנרכיסטי וההפגנות האלימות מול ביתו שברחוב בלפור בירושלים.

בסרטון מציגים הפעילים כיצד הם מסוככים בגופם על נתניהו, כאשר מי שנבחר לגלם אותו הוא לא אחר מאשר השר לשעבר איוב קרא, שלאחר הפסדו בפריימריז בליכוד האשים בכך את סביבת נתניהו.

"קדימה לאיוב, קדימה", נשמעת הקריאה, רגע לפני שהדבוקה האנושית חוצה את הכביש לכיוונו של קרא, שנראה מרוצה מאוד, כשהוא נשאל חלק מהמיצג: "הכל בסדר אדוני ראש הממשלה?...".

ל'כיכר השבת' מסביר כרמי בוזגלו: "הסלחנות התמוהה שמפגינות רשויות החוק כלפי הפורעים האלימים, חייבת להדליק נורה אדומה, ואנו נערכים למלא את המשבצת שהתרוקנה מתוכן".

"איני שולל ניסיון התנקשות בנתניהו ובבני משפחתו, ואנו נערכים לגונן עליהם בגופנו. אזרחי המדינה המחויבים למשטר הדמוקרטי, מהות קיומה של מדינת ישראל, מתייצבים כחומה בצורה מול ה'פלנגות' האלימות הממומנות בכסף זר ומשרתות גורמים אפלים", מסיים הפעיל האקטיביסטי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר