שבועיים בידוד • צפו

הנשיא הברזילאי שזלזל בנגיף, הודיע שהחלים

הנשיא שזלזל בנגיף הקורונה, וספג ביקורת רבה, נדבק לפני שבועיים בקורונה. הערב, הוא החלים מהנגיף, ונשא דברים לתומכיו, תוך אי הקפדה וציות לכללי הריחוק החברתי (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בולסנרו (צילום: שאטרסטוק)

לפני כשבועיים, הודיע נשיא ברזיל, ז'איר בולסונרו, במהלך ראיון בטלוויזיה המקומית, כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. הערב (שני),הוא יצא מהבידוד ונשא הצהרה לתומכיו והבהיר כי "המגיפה קשה ומצערת מאד – אך נתגבר עליה יחד".

למרות ההנחיות העולמיות לריחוק החברתי, תומכי הנשיא (שמזלזל בקורונה), עמדו בצפיפות מחוץ לארמון הנשיאות בבירה ברזיליה.

עם זאת, בולסונרו עצמו הקפיד לשמור על מרחק מהקהל, כאשר אגם מים, הפריד בין הנשיא בצד אחד והקהל בצד השני.

בולסונרו אמר לתומכיו, כי "אני כבר לא סובל מתסמינים של המחלה, ההחלמה המהירה שלי הייתה בזכות השימוש בתרופת הידרוקסיכלורוקווין }זאת למרות שלא נמצא עד כה שום הוכחה לכך שהתרופה המיועדת לטיפול במלריה, באמת מסייעת גם נגד נגיף הקורונה)".

"התרופה הזאת הצילה אותי ושמרה על בריאותי, אני יודע מה שאומרים על התרופה, אני לא ממליץ לכם לעשות כלום, תתייעצו עם רופא. אבל התרופה כן עזרה לי, והעתיד יוכיח אם זו תרופה יעילה או לא". סיים בולסנרו.

יצוין כי במהלך החודשיים האחרונים, ספג הנשיא ביקורת בגין הזלזול שהפגין כלפי מגיפת הקורונה. גם אחרי שהתברר כי נדבק בנגיף, שב על עמדתו כי מדובר רק ב"שפעת קלה".

בולסונרו התנגד במהלך התקופה להטלת סגר כדי מנוע את התפשטות הנגיף, התעמת עם ראשי המדינות שהחליטו כן בניגוד לדעתו, ואף השתתף בהפגנות נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר