ה'מלונית' חשפה

הזוי: התחזה לחולה קורונה כדי להיעצר

רק כאשר פנו מהשב"ס למלונית, כדי שייערכו לקליטת עצור חולה קורונה, נודע כי במקום כבר ישנו חולה בשם זה, וכך התברר כי העצור בחר להתחזות, ואינו חולה בנגיף (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
היציאה מבית המעצר ניצן (צילום ארכיון: Flash90)

אדם שנלקח לבית המעצר משום שיש נגדו צו מעצר, הושם בתא מבודד מאחר והיה רשום כחולה קורונה מאומת, אלא שבדיקה נוספת גילתה כי כלל לא חלה אלא התחזה לאדם אחר.

מדובר בצעיר, בשנות העשרים לחייו, שנעצר על ידי המשטרה בגין הפרת צו בידוד ועבירות סמים. בהמשך הוא נקלט לתא מבודד בבית המעצר ניצן, שם שהה עד להבאתו לדיון בפני שופט.

בינתיים התקבל בשב"ס צו המורה לשחררו ל'מלונית החלמה', להמשך שהייתו בבידוד רפואי, ואז אירע המפנה המפתיע: כשטרם הוצאתו למלונית, בדקו הסוהרים עם אנשי המלונית שהם ערוכים לקלוט אותו לרשותם, נמסר להם לתדהמתם כי אזרח הנושא את אותם פרטים מזהים כבר שוהה אצלם מזה מספר ימים.

פתיחת ה'מלונית' הראשונה. ארכיון (צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

וכך התגלה כי העצור הינו מתחזה ש"גנב" את פרטיו של אזרח אחר, שהינו אכן חולה קורונה מאומת. בשל כך הוא נעצר בשנית על ידי המשטרה - הפעם בחשד להתחזות.

במצב זה, ולאחר שזהותו האמיתית התבררה על ידי המשטרה, הוא הובא שוב בפני שופט, שהחליט לשחררו בתנאים שיאפשרו את המשך חקירת המקרה המוזר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר