בסרטון תגובה

גפני לסמוטריץ': "נצביע נגד ההטרלה שלך"

ח"כ משה גפני, מגיב בסרטון סרקסטי להצעתו של ח"כ סמוטריץ' להקמת וועדת חקירה נגד האכיפה הבררנית כנגד החרדים. סמוטריץ' השיב לו בתגובה עוקצנית (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' באב תש"פ | 22.07.20
(צילום: יח"צ)

ביהדות התורה פחות אוהבים את הפנייה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לליבו של המצביע החרדי והיום (רביעי) יו"ר וועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פנה לסמוטריץ' בסרטון תגובה על הצעתו להקים וועדת חקירה על האכיפה הבררנית כנגד הציבור החרדי בנושא הקורונה.

גפני מציין בתחילת הסרטון כי הוא אמר לנתניהו כי צר לו שסמוטריץ' אותו הוא מכנה "חבר יקר" אינו בקואליציה אך הוא מצהיר כי למרות זאת ולמרות התמיכה של יהדות התורה בהצעתו הקודמת של סמוטריץ' להקים וועדת חקירה לבית המשפט העליון, הפעם הם יתנגדו להצעה.

"גם אם תגיש הצעה להכפיל את תקציב הישיבות ושאני אהיה האחראי הבלעדי על תחום דת ומדינה, אנחנו נתנגד להצעה", אמר גפני כשהוא טוען כי הוא עוסק כל העת בנושא האכיפה הבררנית באמצעות פגישות עם המשרד לביטחון פנים, נתניהו ועוד.

"אנחנו במשבר ואני עסוק בלצלוח אותו ובניגוד אליך אין לי זמן להתעסק בהטרלות של חבר יקר שנותר באופוזיציה. אני מבין את הצורך שלך לעשות זאת. אבל אנחנו בעבודה ללא הפסקה, ואתה בהפסקת פרסומות", אמר גפני.

"אנחנו נצביע נגד ההטרלה השבועית ואני במתח לראות מה תהיה המתיחה הבאה שלך", סיים גפני.

כזכור, אמר סמוטריץ', כי "‏יש אלימות קשה כלפי הציבור הזה ואני יודע שחברי הכנסת החרדים שומעים כמוני את הזעקה מהשטח. חלקם גם חיזקו אותי ואמרו שיצביעו בעד הקמת ועדת חקירה. זה צודק וזה הכרחי בעת הזו אל מול היחס המחפיר שהציבור החרדי מקבל. אעדכן גם שאני שומע קולות מהאופוזיציה של תמיכה".

כחצי שעה לאחר מכן הגיב סמוטריץ' לסרטון של גפני וכתב: "שלום הרב גפני, אני לא אעשה סרטון מושקע כמו שלך עם מוזיקת רקע, אתה יודע... תשעת הימים... אבל עזוב, אתה רוצה לקרוא לזה הטרלה, רוצה לקרוא לזה מהלך פוליטי, קרא לזה איך שאתה רוצה. תזכור רק שאתה עצמך הגשת הצעה דומה רק בשבוע שעבר".

"סיפרת בסרטון שנפגשת עם ראש הממשלה. תזכיר לי, זה לא אתה שהחרמת את הפגישה עם נתניהו בשעה שכל חבריך לרבות מדגל התורה השתתפו בה, בדיוק בנושא הזה שאני מבקש עליו ועדת חקירה? וממה נפשך, אם אתה עסוק בזה כל כך הרבה ובשטח אין תוצאות והאפליה נמשכת, אולי נתניהו לא סופר אותך ולכן צריך וועדת חקירה פרלמנטרית?", תקף סמוטריץ'.

"אני גם לא כל כך מבין. אמרת שאתה עסוק כל הזמן במשבר הקורונה וההתמקדות באפליה נגד החרדים מפריעה בזה. אז גם אתה כשאתה עוסק בזה כמו שאתה טוען מפריע למאבק בקורונה? בקיצור, עזוב פוליטיקה קטנה של יחסי קואליציה אופוזיציה. אנחנו תומכים עניינית בלא מעט הצעות שלך למרות שאנחנו באופוזיציה ואתה בקואליציה. תהיה ענייני ואל תפנה עורף לבוחרים שלך. בוא נקים ביחד את הוועדה, תובילו אותה אתם ותתקנו את העוול שנעשה לציבור החרדי. אנשים אחים אנחנו", סיים הח"כ הנמרץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר