הסירה התהפכה

כך חולצו שלושה שנפלו למי הכנרת • תיעוד

שוטרים חילצו שלושה גברים, שסירתם הממונעת התהפכה בלב הכינרת והחלה לשקוע. אחד מהם נפצע באורח בינוני במהלך התקרית, בעוד שני חבריו אותרו במצב קל • צפו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אתמול (שלישי), בשעות הערב המוקדמות התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה מגבר שטען, כי סירתו יחד עם שני חבריו התהפכה וכי הם נמצאים במצוקה סמוך לחוף גולן.

לדברי המודיע הם יצאו לשוט בסירה ממונעת, כשלפתע הסירה התהפכה והם הצליחו לטפס ולשבת על החלק התחתון ההפוך של הסירה, אך הסירה מתחילה לשקוע והם לחוצים וזקוקים לעזרה מידית.

שוטרי שיטור ימי כנרת הוזעקו למקום החלו לבצע סריקות לאיתורם, תוך זמן קצר כל השלושה (32,41,42 טבריה) אותרו כ-3 ק"מ מקו החוף, כששניים מהם ישובים על החלק התחתון של הסירה ההפוכה והגבר השלישי במרחק של 15 מטרים מהסירה בתוך המים. הגברים היו חגורים בחגורות הצלה כשרוח חזקה נושבת וישנם גלים גבוהים.

שוטרי השיטור הימי חילצו את הגברים והעלו אותם לסירה המשטרתית בעוד הסירה שלהם שקעה. אחד הגברים נפצע באורח בינוני והשניים האחרים באורח קל (עפ"י גורמי רפואה) ופונו להמשך טיפול רפואי לבית חולים פדה-פוריה.

במשטרה שבים ומדגישים לציבור העוסק בספורט ימי או מפליגים באגם הכנרת, כי במשך כל הפעילות יש להיות חגורים בחגורת הצלה. בנוסף, אין להיכנס למים תחת השפעת אלכוהול ויש להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד 100 של המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר