ראיון ראשון למגזר

יאיר נתניהו: "התקשורת הפילה על החרדים את הקורונה"

חושש לחייו; מעודד מהמכתב של דרעי לראש השב"כ: "כחבר הוא דואג לחיי ראה"מ"; תוקף את ההסתה בשמאל: "גרוע מתקופת יצחק רבין" ומאשים את התקשורת שהסיתה נגד החרדים (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התארח באולפן 'כיכר השבת' לראיון ראשון למגזר החריד ותקף את ההסתה כנגד הציבור החרדי בגל הראשון של הקורונה והתייחס לאיומים על חייו וחיי אביו. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

באשר להסתה נגד אביו והמכתב של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, לראש השב"כ, אמר נתניהו: "אריה דרעי רואה את ההסתה הזו, הוא מבין שזה יכול להיגמר ברצח. הוא זועק את זעקתו. אומרים שאין חברים בפוליטיקה, אבל לדעתי בין אריה לאבא יש באמת סוג של חברות, כחבר שלו הוא פוחד לחייו של ראש הממשלה. זה מאוד מרגש ומחזק".

על ההסתה כנגד אביו הוסיף: "המנהיגים של השמאל אומרים שהוא בוגד. במהלך הבחירות ראשי 'כחול לבן' אמרו במפורש - פחות יותר - שנתניהו בוגד. אי אפשר להשוות את זה לתקופת רבין, זה הרבה יותר גרוע. הכל נענה בסלחנות על ידי הפרקליטות ומצד המשטרה, זה מה שמפחיד".

יאיר נתניהו התייחס להסתה כנגד הציבור החרדי בגל הראשון של הקורונה ואמר: "זה פשוט לא ייאמן, היום שאנחנו רואים את אותה תקשורת את כל הפרעות של השמאל של אלפים, כמה מאות, מצטופפים יחד, בלי מסכות, חלקם יורקים על אנשים - זה דבר שמאוד מסוכן מבחינת הקורונה. לעומת זאת, בגל הראשון כשהיה לך תמונה של חרדים הולכים בלי מסכה או בבית כנסת, הפילו עליהם את כל האשמה של הקורונה ובכל יום עשו כתבות שלמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר