רוחות מלחמה

חיזבאללה מאיים לנקום; צה"ל תיגבר כוחות בצפון

אחרי שעדכנו כי מחבל חיזבאללה בין ההרוגים בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, מאיימים בארגון הטרור הלבנוני לנקום • בתגובה, צה"ל מתגבר כוחות באוגדת הגליל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
התקיפה בסוריה שהובילה למות מחבל חיזבאללה (צילום: מתוך טוויטר)

בארגון הטרור חיזבאללה מאיימים היום (חמישי) כי ינקמו בישראל, מתוך אדמת לבנון. בתגובה, בתום הערכת מצב, הודיעו בצה"ל על תגבור כוחות באוגדת הגליל.

לפי העדכון מצה"ל, גדוד 13 מחטיבת גולני מוקפץ מאימון ויעלה לגזרה במהלך היום, כדי לתגבר את כוחות חי"ר ליד הגבול. לפי שעה נמשכת השגרה ואין הגבלות לחקלאים ולמטיילים.

מקורות בחיזבאללה מסרו לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי בארגון התקבלה החלטה להגיב על התקיפה הישראלית בדמשק ביום שני, לאחר שבתקיפה נהרג מחבל חיזבאללה.

הגורמים הוסיפו כי התגובה כפופה למשוואה שקבע מזכ"ל ארגון הטרור חסן נסראללה בשנה שעברה, לפיה תהיה תגובה מלבנון בכל מקרה של הרג אחד מפעיליו בסוריה.

במקביל לציטוטים כי בחיזבאללה החליטו להגיב בתקיפה מתוך שטח לבנון, בכיר אחר בארגון טוען כי התקיפה תבוא ממיקום שונה.

וליד סוכריה, חבר פרלמנט לבנוני מטעם חיזבאללה, אמר הבוקר: "בצל התנאים הכלכליים במדינה והניסיונות לפרק את חיזבאללה מנשקו - לא מתאים שהארגון יגיב מתוך שטח לבנון, ובייחוד שההרוג מת בסוריה. חיזבאללה יגיב בצורה שלא תסית את העם הלבנוני נגדו. לא ניתן את הקלף הזה למתנגדינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר