הקרב מתלהט

ביטאון 'דגל התורה' סירב לפרסם מודעה של סמוטריץ'

לשכת ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנתה ל'יתד נאמן' לפרסם מודעה על הלשכה לפניות הציבור החרדי שהקים, אך נענו בשלילה. גורם ב'דגל התורה': "לא ניתן לסמוטריץ' לעשות סיבוב על החרדים" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ בצלאל סמטריץ' (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

המתיחות בין 'יהדות התורה' ליו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' הורגשה היטב השבוע, זאת על רקע מהלכיו של ח"כ סמוטריץ בעיקר מול המגזר החרדי, בניסון לערער את יציבות הקואליציה.

אלא שכעת, המאבק הגיע גם לביטאון המפלגתי של 'דגל התורה' - 'יתד נאמן'. סמוטריץ' הקים אתמול 'לשכה לפניות הציבור' עבור המגזר החרדי והודיע כי המוקד החדש ישים דגש על פניות מהמגזר החרדי, אלו אשר לא מחוברים לאינטרנט.

הבוקר (חמישי) הגיע למערכת 'יתד נאמן' בקשה מלשכת ח"כ סמוטריץ לפרסם מודעה גדולה של המוקד החדש עבור המגזר החרדי - בתשלום. אלא שכעבור שעות אחדות הגיע סירוב ממערכת 'יתד' לפרסם את המודעה.

ההודעה מ'יתד'

בלשכת ח"כ סמוטריץ אמרו ל'כיכר השבת' כי "מדובר במודעה שאין בה בעיות צניעות, וכל מטרתה היא לסייע למגזר החרדי, אבל היא לא באה טוב בעין לח"כ גפני".

מנגד, גורם ב'דגל התורה' אומר ל'כיכר השבת' כי טבעי שעיתון הבית לא יכניס מודעה שכל כולה עם מטרות פוליטיות מובהקות במסווה של "סיוע לציבור".

לדבריו, "לא ניתן לסמוטריץ' לעשות סיבוב על המגזר החרדי, עם פוליטיקה קטנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר