"זעקת געוואלד"

ד"ר יקיר קאופמן: תפעלו כאילו מרחף איום של סגר

הזינוק במספר הנדבקים בקורונה; הטענות לאפליה בררנית נגד המגזר החרדי; ההגבלות בבתי הכנסת; הסגרים החרדים ו'זמן אלול' • ד"ר יאיר קאופמן ממשרד הבריאות בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג )

"רשות שלוקחת יוזמה ופועלת בהבנה שמדובר בנושא של פיקוח נפש, מבלי להתחשבן מול משרד הבריאות בעניינים שונים, בסופו של דבר תינצל מסגר", כך התבטא ד"ר יאיר קאופמן, בכיר במשרד הבריאות, בראיון באולפן 'כיכר השבת'. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון הסביר ד"ר קאופמן: "אני אומר לראשי החמ"לים ולראשי הקהילה החרדית, אל תמתינו לאיומים של סגר, תפעלו בעיר כאילו שיש סגר באמצעות רפואה מונעת הדבקה, מבלי לחכות שהרשויות יצטרכו להטיל סגר, ואני גם מוכן לעזור ולסייע.

"אני חושב שרשות שלוקחת יוזמה ופועלת בהבנה שמדובר בנושא של פיקוח נפש, מבלי להתחשבן מול משרד הבריאות בעניינים שונים, בסופו של דבר תינצל מסגר, משום שהמטרה של כולנו בסופו של דבר זה להציל חיים".

"בגל הראשון,, סיפר ד"ר קאופמן: "ראו לי בעיריית ביתר עילית וכינסו לראשונה את כלל נציגי הקהילות, מה שגרם בסופו של דבר לשלל פעולות בנושא השמירה על ההנחיות, לצערי בגל השני לא הייתי שותף למה שקורה בעיר, ולכן כעת כשנוצר הדסק החרדי אני מקווה להגיע לשם בקרוב.

"אני חושב שנכון לעכשיו מה שקורה בביתר עילית זו סכנת חיים ובעיה בריאותית, ומדובר בקריאת 'געוואלד' עבור כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר