בהוראת השופט

שרה נתניהו תמחק הערות פוגעניות נגד שירה רבן

שופט בית הדין לעבודה הורה היום לעורך הדין של אשת ראש הממשלה למחוק את ההערות הפוגעניות משלב הסיכומים, בתביעה המתנהלת בינה לבין העוזרת לשעבר, שירה רבן (חדשות)

(צילום: Yonatan SIndel/FLASH90)

שופט בית הדין האזורי לעבודה הורה היום (חמישי) לפרקליטה של שרה נתניהו, עו"ד יוסי כהן, למחוק את ההערות שכתב נגד שירה רבן, העוזרת לשעבר התובעת את אשת ראש הממשלה.

לדברי השופט, נשיא בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, אייל אברהמי, "אין מקום להערות שנכתבו - אלה חורגות ממסגרת כתבי הטענות ואינן ראויות בין עורכי הדין".

בשלב הסיכומים, אחרי כמעט שלוש שנים של הליכים משפטיים, בחר עו"ד כהן לתקוף את רבן, לה ייחס עבירות כמו "קשירת קשר לביצוע פשע", "שיבוש מהלכי משפט, ניסיון הדחת עד ועוד ועוד".

הוא הוסיף, "מתחייבת המסקנה כי התובעת אינה כשירה לנהל הליך משפטי, ומן הדין לבדוק היטב האם היא הבינה והסכימה לאמור בכתב התביעה, או שמא ניצל מאן דהו את תמימותה וחוסר הבנתה, כדי לקדם אג'נדות זרות וסמויות".

עורכי דינה של רבן, זעמו על ההערות, והגישו בקשה לבית משפט למחוק אותם. "כתב הסיכומים שהוגש על ידי הנתבעת 1 (שרה נתניהו) הוא, ובחלקיו, מבזה, משפיל, מסית, בלתי ראוי ואף כולל טענות המהוות 'חוות דעת מתחום הרפואה והנבואה'".

הם הוסיפו, כי "בכל הכבוד הראוי, אין אלו טענות שהנתבעת 1, אשת ראש ממשלה, תבקש שיישארו על הכתבה מטעמה".

כאמור, השופט קיבל את הבקשה בנימוק כי הן "אינן ראויות", והורה לפרקליט של שרה נתניהו למחוק אותם, ולהגיש סיכומים מתוקנים עד 5 באוגוסט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר