תאונה קטלנית

מחריד: רוכבת אופניים החליקה ונהרגה מיד

רוכבת אופניים כבת 55 החליקה במהלך רכיבה משותפת עם בעלה ונחבטה קשות בראשה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע בה החייאה אך מותה נקבע במקום (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה, ארכיון (צילום: איחוד הצלה)

רוכבת אופניים כבת 55 החליקה במהלך רכיבה משותפת עם בעלה ונחבטה קשות בראשה, כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו אותה ללא הכרה בכביש 375 מצומת עציונה לכיוון מטע. הם ניסו לבצע בה ניסיונות החייאה, אך למרבה הצער מותה נקבע במקום.

יונה רבינוביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו ברוכבת אופניים שסובלת מפגיעה קשה בראשה וללא הכרה. לדברי עוברי אורח היא החליקה תוך כדי נסיעה ונפצעה אנושות. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייה אך בסיום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירת התאונה".

פראמדיק מד"א זכי יהב סיפר: "הרוכבת שכבה בשולי הכביש בסמוך לאופניים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קשה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מהמשטרה נמסר כי כוחות המשטרה הוזעקו לכביש 375 בעקבות דיווח על תאונה של רוכבת אופניים. גורמי הרפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה.

בוחני המשטרה נמצאים בדרכם, ונפתחה חקירה לבירור הנסיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר