בלעדי למטרנה:

מטרנה מהדרין ספיישל – פותח במיוחד לתינוקות עם גזים

הקטנצ'יק סובל מגזים? אם מסיבה כלשהי התינוק אינו ניזון מהזנה טבעית באופן בלעדי והוא ניזון מתמ"ל (תרכובת מזון לתינוק), מטרנה מציעה לכם לנסות תחליף חלב ייעודי שפותח במיוחד לתינוקות עם גזים – מטרנה מהדרין ספיישל המכיל שילוב רכיבים ייחודי (תינוקות, מקודם)

לא כל בכי מעיד בהכרח על רעב, נסו את מטרנה החדשה (צילום: יח"צ)

שילוב הרכיבים הייחודי כולל פרוביוטיקה מסוג B.Lactis, שהינם חיידקים ידידותיים למערכת העיכול; הרכב שמנים מסוג בטאפלמיטט, המוכח מחקרית כתורם לעיכול קל ולהפחתת משך בכי בתינוקות והרכב פחמימות ייחודי דל לקטוז.

כשהתינוק סובל מגזים וקוליק המאופיינים באי שקט ובכי ממושך חשוב לזכור שלא כל בכי מעיד בהכרח על רעב ולהימנע מהאכלת יתר שעלולה להגביר את התופעה. בזמן ההאכלה חשוב להקפיד שהזרימה לא תהיה מהירה מדי, מה שעלול להוביל לאכילה מהירה, לבליעת אוויר ולהחרפת תופעות הגזים.

אין ספק שהזנה טבעית היא הטובה ביותר לתינוק. במידה והתינוק ניזון בהזנה טבעית וסובל מגזים/ קוליק – ניתן להפסיק באופן זמני אכילת מוצרי חלב ולראות אם יש הטבה. במידה ויש שיפור, ניתן להמשיך בתפריט ההימנעות ממוצרי חלב ולהקפיד על צריכת סידן ממקורות נוספים כמו טחינה, סרדינים, מוצרי סויה ואף לשקול ליטול תוסף תזונה של סידן.

מטרנה מהדרין ספיישל הינו בהשגחת הכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים ומיוצר בפיקוח ישיר של צוות מדענים שבריאות תינוקכם חשובה להם יותר מכל.

לפרטים נוספים - כנסו>>

במטרנה זמינים עבורכם לכל שאלה גם במרכז לייעוץ תזונה, הזנה טבעית ושינה בטלפון: 1-800-32-33-33

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר