סערה ברשתות

נתניהו שיתף חשבון פייק שקרא לרצוח אותו

ראש הממשלה נתניהו שיתף צילום מסך של חשבון בפייסבוק הקורא לרצוח אותו עם כדור בראש, היום, הודיעה פייסבוק כי החשבון מזויף והיא מסירה אותו לאלתר מהרשת (אקטואליה)

נתניהו בצפת - לפני יומיים (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הציג אתמול (רביעי) בחשבונות שלו ברשתות החברתיות, צילום מסך של חשבון בפייסבוק שקורא לרצוח אותו עם כדור בראש, אך לפי 'פייסבוק', מדובר בחשבון פייק.

אתמול בשעות אחר הצהריים, העלה ראש הממשלה נתניהו ציוץ בטוויטר, ובו צילום מסך מחשבונה של DANA RON, שכותבת: "את ביבי צריך להוריד רק בכוח. דיקטוטרם (כך במקור) מזיזים רק עם כדור בראש".

בציוץ כתב נתניהו על הצילום מסך, "אתמול המשטרה עצרה ליד משרד ראש הממשלה אדם שאיים לרצוח אותי ובכליו נמצאו סכינים. היום אגיש תלונה במשטרה נגד איום ההסתה המצורף כאן, שקורא לרצוח אותי 'עם כדור בראש".

הציוץ של נתניהו

מיד לאחר הציוץ של נתניהו, החלו ברשתות החברתיות תיאוריית קונספירציות על נתניהו ולגבי מי פרסם את הפוסט הקורא לרצוח את נתניהו בפייסבוק. רבים היו סבורים, כי צוות 'הבוטים', של נתניהו נשלח למשימה להראות כביכול יש אנשים בישראל הרוצים לחזור את ראש הממשלה.

בעקבות פניית כלי התקשורת להנהלת פייסבוק בישראל, הודיעה היום פייסבוק, כי לאחר בדיקה, אכן מדובר בפרופיל פייסבוק פיקטיבי, והיא מסירה אותו - לאלתר.

מקורבי נתניהו, הגיבו לפרסומים על אודות הפרופיל הפיקטיבי: "אם מדובר בחשבון אנונימי שהופעל על ידי גורמים שקוראים לרצוח את ראש הממשלה, הרי שהדבר חמור לא פחות. המשטרה חייבת לאתר אותו, למצות איתו את הדין ולפעול בנחישות נגד עשרות פרסומי ההסתה והאיומים ברצח המתפרסמים מדי יום נגד ראש הממשלה ומשפחתו.

"אפרים שמיר שקרא לרצוח את ראש הממשלה אינו אנונימי וכמוהו אנשים אחרים שנחקרו במשטרה על הסתה פרועה נגד ראש הממשלה. בושה וחרפה שהתקשורת עוסקת בטיוח ההסתה במקום להוקיע אותה באופן חד וברור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר