ברחבי הארץ

המונים מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו

בגשרים ברחבי הארץ, בקיסריה, בתל אביב ובסמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים • המונים מפגינים נגד כהונת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תחת כתבי אישום (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הפגנות נגד נתניהו בבלפור, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המונים יצאו למחות הערב (מוצאי שבת) נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נגדו הוגשו כתבי אישום ונגד התנהלות הממשלה במשבר הקורונה.

המשטרה עצרה מספר חשודים בחשד שתקפו את המפגינים. במשטרה עדכנו כי שוטרים עכבו לחקירה דר רחוב שעל פי החשד השליך אבן על מפגינים בצומת מקסים בחיפה וגרם לפציעתה של תושבת נשר.

כמו כן במחוז לכיש דיווחו כי שוטרים עיכבו בכביש 34 שלושה חשודים שנסעו ברכב ובהגעתם לצומת שדרות התיזו מים על המפגינים שעמדו בצומת. שוטרים שהיו בקרבת מקום, זיהו את הרכב עם החשודים ותוך שניות עצרו אותם בצומת שער הנגב.

המחאה המרכזית מתקיימת בכיכר פריז בירושלים, בסמוך למעון ראש הממשלה, שם התאספו אלפים להפגין נגד בנימין נתניהו.

מארגון הדגלים השחורים, המארגן את ההפגנות, נמסר: "האלפים הרבים ברחבי הארץ מראים עד כמה עם ישראל מאס בשחיתות ובהסתה, אנו כאן כדי לשים קו אדום לנאשם. מדינת ישראל נמצאת בקריסה מוחלטת מול חוסר התפקוד של הנאשם נתניהו.

"מדינות אחרות בעולם שיש בהן הנהגה שלא עסוקה בתיקי שחיתות ובהסתה- אנו רואים בהן שאפשר לשלוט במשבר הבריאותי והכלכלי. הגיע הזמן שהנאשם יעזוב את עם ישראל ויאפשר לנו להשתקם מההריסות שהוא משאיר אחריו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר