הוקמה יחידה מבצעית חדשה של זק"א ישראל ברחובות

במעמד הקמת היחידה החדשה השתתפו רה"ע רחובות רחמים מלול, הנהלת זק"א ישראל: ישראל מורגנשטרן, חזי שבקס וצביקה כהנא ומנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד • ראש העיר רחמים מלול: "ארגון זק"א ישראל שהוכר כארגון הומניטרי בכל העולם, עושה קידוש ה' מידי יום" (בארץ, מקודם)

(צילום: יעקב כהן)

ביום ראשון השבוע הוקמה בעיר רחובות יחידה מבצעית חדשה של ארגון 'זק"א ישראל'. 45 מתנדבים חדשים החלו את הקורס המקצועי שיועבר ע"י מיטב אנשי המקצוע בחודשים הקרובים.

במעמד הקמת היחידה החדשה השתתפו ראש העיר רחובות רחמים מלול, הנהלת זק"א ישראל: ישראל מורגנשטרן, חזי שבקס וצביקה כהנא ומנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד.

בדברים שנשא ראש העיר רחמים מלול במעמד אמר: "ארגון זק"א ישראל שהוכר כארגון הומניטרי בכל העולם, עושה קידוש ה' מידי יום. נמצאים כאן מתנדבים מכל העדות והחוגים אשר דואגים גם לסייע לחיים וגם בכבודם של המתים".

צבי חסיד, מנכל זק"א ת"א פתח את ההדרכה בהרצאה מרתקת על מבנה זק"א, סמכות המתנדב, תפקיד זק"א והעקרונות ההלכתיים לפיהם פועלים מתנדבי זק"א.

רפ"ק בדימוס חגי וקס, קצין המעבדה הניידת של מז"פ, נתן הרצאה מרתקת על נושא זירת עבירה, אופן הטיפול, שמירת זירה, איסוף ממתאים והדגים במצגת מרשימה מס' אירועים כיצד פוענחו באמצעים שונים העומדים לרשות מעבדות המז"פ.

ישראל מורגנשטרן מראשי 'זק"א ישראל' ברך את כל המשתתפים ואת כל המתנדבים אשר מצטרפים ליחידה החדשה ובכך מאפשרים לזק"א ישראל להמשיך בפעילות החסד של הארגון שמתקיימת בכל ימות השנה, בימים ובלילות, בשבתות ובחגים, אודות למסירות הרבה של המתנדבים שנותנים מעצמם ומקדישים את חייהם לטובת הכלל.

בנוסף, הודיע מורגנשטרן, כי לקראת החגים, יקבלו המתנדבים תלושי מזון, כהוקרה על המסירות של המתנדבים שיוצאים לכל קריאה בכל שעות היממה.

צביקה כהנא, מראשי 'זק"א ישראל', שריכז את כל התוכן המקצועי הנלמד בקורסים ועמל קשה על מנת להוציא לפועל את הקמת היחידה החדשה, הביע סיפוק מההיענות הגדולה בעיר כמו רחובות, ש-45 מתנדבים חדשים נרתמו להציל חיים ולסייע בכבוד המת.

ראשי זק"א ישראל וזק"א ת"א הביעו את הערכתם לראש העיר רחמים מלול, שקיבל את פני היחידה החדשה במאור פנים, מתוך מטרה משותפת להיות לעזר עבור תושבי העיר, בייחוד בתקופה הקורונה שבה נדרשת עזרה וסיוע הדדי ללא הרף.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר