צפו בכתבה

תושבים זועמים: מתנגדים לאנטנה בנתיבות

התלונות על בעיות בקליטה סלולרית, הביאה להקמת אנטנה חדשה ללא הודעה מוקדמת לתושבים, הזועמים על המיקום הסמוך לבנייני מגורים ויצאו במאבק משפטי להרחקתו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: אבי אלון)

סערה בעיר נתיבות בעקבות הקמת אנטנה סלולרית חדשה בסמיכות לבתי התושבים, הטוענים כי לא קיבלו עדכון כנדרש מראש, ופתחו במאבק נגד הקרינה המאיימת על בריאותם.

את האנטנה החליטו בעירייה להקים בעקבות תלונות רבות על בעיות בקליטה סלולרית באזור, אך התושבים דורשים להרחיק את מיקום האנטנה.

התושבים נערכו להפגנות, במקביל להליך משפטי בטענה כי הקרינה פוגעת בבריאות, לצד העובדה שהדבר מוזיל את ערך הדירות בשכונה ופוגע בהם גם כלכלית.

בינתיים, בית משפוט התיר לעירייה להקים את התורן הגבוה, אך עדיין לא להפעיל את האנטנה עד לסיום הדיונים המשפטיים בנושא.

מטעם משרד עורכי הדין איתמר כהן ושות' המייצגים את התושבים, נמסר: "מדובר באחת השערוריות הגדולות שהיו כאן בשנים האחרונות. החלטה הנוגעת לחיי אדם, התקבלה במסתרים, בהיחבא ובחטף, תוך רמיסת כל כלל שבדין, ללא פרסום, ללא יידוע של הציבור וללא יידוע של הקבלנים או היזמים במתחם מגורים ענק, שעתיד להכיל 2,000 משפחות ועשרות אלפי ילדים! לא פחות!".

"אנו מצפים מעיריית נתיבות והעומד בראשה – שבאופן תמוה שעוד צריך להתברר – העניקו היתר הזוי להקמת התורן בסמיכות לשכונת מגורים, לגלות אחריות לחיי אדם, אזרחי העיר, ולפעול לאלתר להפסקת עבודות הקמת התורן".

תגובת עיריית נתיבות לא התקבלה עד לשעת פרסום הידיעה. אנו נפרסמה במלואה כאשר תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר