העבודות הופסקו

ירי בגבול רצועת עזה; צה"ל השיב בירי מרגמות

העבודות לבניית המכשול התת-קרקעי בסמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, הופסקו בעקבות ירי שנשמע באזור. צה"ל הגיב בירי מרגמות, ובהמשך בוצע ירי לעבר כוח צה"ל (חדשות)

ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

אירוע ביטחוני בדרום: הבוקר (ראשון) הופסקו העבודות לבניית המכשול התת-קרקעי בסמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, בעקבות ירי שנשמע באזור.

כוחות צה"ל הגיבו בירי מרגמות למיסוך המרחב ולאחר מכן, כוח צה"ל שהוקפץ לנקודה בה נשמע הירי, ספג אש. בחסדי שמים לא היו נפגעים.

דובר צה"ל מסר כי "מוקדם יותר היום דווח על שמיעת ירי לעבר עבודות על גדר המערכת בדרום רצועת עזה. העבודות על הגדר הופסקו ובוצע ירי מרגמות למיסוך המרחב. לאחר מכן בוצע ירי לעבר כוח צה״ל שהוקפץ לנקודה. אין נפגעים".

ממועצת אשכול נמסר כי "בעקבות אירוע בטחוני שארע על גדר המערכת באזור צפון המועצה, נסגרו על ידי הצבא כל הצירים המובילים לגדר לאורך כל הגבול. החל מעכשיו לא תהיה כניסה למרחב הגדר בכל גזרת המועצה, כולל עבודות חקלאיות בסמוך לגדר. אין נפגעים באירוע ואין שינוי בהנחיות לתושבים. האירוע עדיין בבדיקת הצבא ונעדכן בכל מידע חדש".

בימים האחרונים שוגרו בלוני תבערה מהרצועה ומספר שריפות נגרמו ביישובי העוטף. באזור קיבוץ ניר עוז, בחבל אשכול, אותרו צרור בלונים עם רימון יד מאולתר.

בעקבות בלוני התבערה תקף צה"ל בליל שישי, לפנות בוקר, יעדים של ארגון החמאס בעזה, בהם תשתית תת-קרקעי בצפון הרצועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר