סערת הטור

יאיר נתניהו מגיב לישי כהן: "תמשיכו להסית"

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מגיב לטורו השבועי של פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, שקרא לחרדים להפנים שנתניהו רומס את המגזר: "תמליכו את יאיר לפיד לראש ממשלה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טורו השבועי של ישי כהן

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מגיב לטורו השבועי של פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, וטוען כי הסיבה שאביו מתעקש על תקציב דו שנתי היא נטו כלכלית.

לדברי יאיר נתניהו: "במצב של קורונה של חוסר וודאות כלכלית קיצונית שלא יודעים איך תראה הכלכלה העולמית עוד שבוע ובטח עוד שנתיים, להעביר תקציב דו שנתי זה אומר מיטוט הכלכלה הישראלית".

נתניהו הבן הוסיף ותקף: "תמשיכו להסית נגד נתניהו ותמליכו את יאיר לפיד לראש ממשלה הכל טוב, בטוח שזה רק יעשה טוב למגזר".

רונן צור, מי שהיה יועצו הקרוב של בני גנץ, הגיב ליאיר: "ונתניהו לא ידע לפני 3 חודשים שיש קורונה כשחתם על תקציב דו שנתי? לא זיהה את המשבר הכלכלי כשחתם על תקציב דו שנתי? לא הרגיש אי ודאות עולמית כשחתם על תקציב דו שנתי?".

"תגיד", הוסיף צור: "אתה סומך על אחד כזה שלא הבין מה שכל ילד הבין, שכעת לא מטעה אותך שוב? אחד כמוך הרי לא ייתן שנתניהו יפיל אותו".

כזכור, בטורו השבועי קרא ישי כהן לציבור החרדי להבין שבנימין נתניהו רומס את המגזר: "בדרכו לבחירות רביעיות - בתוך כמעט שנה אחת בלבד, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מאבד את טיפת האמון האחרונה ודורס את הנציגים החרדים אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני.

"נתניהו, שוב נתפס כמי שרומס את האנשים הכי נאמנים לו, במקרה זה - הציבור החרדי ונציגיו. למה? כי הוא חושב שאנחנו בכיס שלו. הוא התרגל שאנחנו שם, הציבור החרדי.

הרי לא ליצמן ולא גפני ובוודאי שלא דרעי, לא יעזו להצהיר שלא יתמכו בנתניהו. הציבור החרדי הפך לימני, הציבור רוצה את ביבי. ביבי צריך אריה חזק. כולנו זוכרים, הבעיה שגם ביבי.

אבל לא עוד. הגיע הזמן להיגמל מהרעה החולה הזו - לחטוף יריקות ולהגיד שזה גשם. אם נתניהו לא ימהר להתפכח, הרי שעל הציבור החרדי להתפכח ולהפנים: ימין - אין, ביבי - אאוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר