סובל מדמנציה?

הרפובליקנים לועגים: "מה קרה לג'ו ביידן?"

במפלגתו של דונלד טראמפ לועגים על כשירותו של מועמד המפלגה הדמוקרטית, ורומזים כי הוא סובל מדמנציה • נשיא ארה"ב אף פתח במתקפת דת נגד יריבו: "נגד התנ"ך" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: המפלגה הרפובליקנית)

במפלגה הרפובליקנית רומזים כי מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות סובל מדמנציה, בסרטון תעמולה חדש שפרסמו, עם השוואה בין ג'ו ביידן של שנת 2008, לצורה שהוא מדבר כיום, בשנת 2020.

בתוך כך, ביידן מותקף בשל השוואה שערך בין השחורים ללטינים, עליהם אמר כי הם "יותר מגוונים". בקמפיין הבחירות של טראמפ טענו כי ביידן "גזען".

ביידן אמר, "כשאני מדבר על גיוון, שלא כמו הקהילה האפרו-אמריקנית וקהילות רבות אחרות, אתם באים מכל מקום. מאירופה, מקצה דרום אמריקה, כל הדרך לגבול שלנו עם מקסיקו ובקריביים. מרקעים שונים, מוצאים אתניים שונים, אבל כולם לטיניים".

"אחרי ההצהרה של אתמול, ג'ו הישנוני לא ראוי עוד להצבעה של שחורים!" צייץ בתגובה הנשיא בטוויטר. ביידן הבהיר כי לא התכוון שהקהילה השחורה היא קבוצה חד-גונית.

במקביל, טראמפ תקף את ביידן והאשים אותו כי הוא נגד הדת ונגד התנ"ך, במטרה לשלהב את תומכיו המאמינים נגד המועמד הדמוקרטי.

בתגובה הגיב ביידן כי דברי טראמפ מבישים: "האמונה שלי הייתה אבן היסוד של חיי. היא סיפקה לי נחמה ברגעי אובדן וטרגדיה, היא השאירה אותי צנוע ועם שתי רגליים על הקרקע ברגעי ניצחון ואושר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר