תמיד תהיתם למה מועילה הנפקת דרכון אירופאי? כנסו

אלישבע גליקסברג מארחת את עו"ד ונוטריון משה אלפסי, מומחה למקרקעין ולהסדרת דרכון אירופאי / פורטוגלי בקליק, שאומר: "יש כאן הזדמנות היסטורית להחזיר לילדינו את מה שלקחו מאבותינו". מרגש (כיכר TV)

(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

זהו אחד הראיונות המרגשים שהתקיים באולפן אלישבע בכיכר.

מעבר לבשורה המכוננת, שפותחת לכם אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, יש כאן חלון הזדמנויות נדיר, סוג של תיקון עולם היסטורי ואתם, יכולים ברגע להיות חלק מהיסטוריה. לחזור לפורטוגל כחלק מהאיחוד האירופאי, ליהנות מזכויות יתר ולהשיב לילדיכם את מה שנעקר מאבות אבותיכם... וזה יהיה הרבה יותר פשוט ממה שנראה, כשעו"ד ונוטריון משה אלפסי יעשה עבורכם את העבודה.

דווקא עכשיו דרכון פורטוגלי?

כן, דווקא עכשיו, כשהשמיים כמעט סגורים ורוב הפעילות נעשית במסגרת המשפחה המצומצמת, זה הזמן להכות שורשים, לבסס את תולדותינו ולממש את הציווי של "דע מאין באת".

ואם נפשט זאת, הרי כולנו באנו למדינת ישראל מתפוצות שונות שגירשו את אבותינו, עקרו אותם מבתיהם, בזזו את רכושם וייסרו אותם בייסורים רבים.

למה דרכון פורטוגלי?

בשנת 1492 סולקו יהודי ספרד אשר סירבו להתנצר. כשני שליש מיהודי ספרד ברחו למדינה השכנה, פורטוגל, אשר לאחר חמש שנות סבל וגזירות, הפסיקה להוות עיר מקלט מפגעי האינקוויזיציה המתעמרת והאנוסים נאלצו לברוח בתנאים קשים אל ארצות שונות דוגמת מערב אירופה והשפלה, הבלקן וצפון אפריקה.

בפברואר 2015 חוקק הפרלמנט הפורטוגלי חוק המאשר אזרחות לצאצאי יהודי פורטוגל המגורשים. אני רואה כאן סגירת מעגל אשר ארחיב עליה בהמשך.

מי זכאי לקבל אזרחות פורטוגלית?

מגורשי ספרד ופורטוגל, יהודים יוצא קהילות תורכיה, גיברלטר, מרוקו, גרמניה, דרום צרפת, איטליה - לרבות קהילת ליבורנו, טוניס, קרואטיה, יוון, סוריה, לבנון, עיראק, ירדן, מצרים, לוב, אלג׳יר, בלגיה, מדינות דרום אמריקה, ברזיל, ארגנטינה ועוד.

מה עלי לעשות כדי לזכות?

פשוט ליצור איתנו קשר. המשרד שלנו שעוסק בתחום למעלה מעשור עושה עבורך את כל העבודה. אנו בקשר מקצועי רצוף עם גנאלוגים שיבצעו את המיפוי, לצד יועצים מומחים וכמובן, גישה בלתי אמצעית לראשי הקהילה היהודית בפורטוגל אשר הוסמכה לתת את האישור החיוני לקבלת הזכאות.

בנוסף, יש לנו משרד עו"ד בפורטוגל שמקצר תהליכים בכל מה שקשור לצד הבירוקרטי, החוקים והפרוצדורות. במהלך השנים רקמנו קשרים עם בעלי עמדות מפתח שמקלים על בירורי זכאות, בין אם מדובר בקטין או בוגר.

כמה זמן אורך התהליך?

מכיוון שאנו בקיאים בכל המהלכים, אין מדובר בפעולה סבוכה ובממוצע של שנתיים מתחילת הבקשה ניתן לקבל את האזרחות. לא מזמן הפתענו לקוחה שנענתה לאחר שנה וחצי בלבד.

יש לי דרכון אירופאי, מה עכשיו?

הנך הופכת להיות חלק מהאיחוד האירופאי המעניק השכלה חינם, הנחות בשכר לימוד במקומות שונים ברחבי העולם, אישורי עבודה באיחוד, כל אירופה פרושה לפניך וניתן לעבור חופשי בין מדינות האיחוד.

בנוסף, קיימת אופציית ביצוע עסקאות נדל"ן במדינות האיחוד, לצד קבלת הטבות וזכויות בכל הנוגע לטיפולים רפואיים בהלימה לתושבים המקומיים. ו... אמריקה! מי לא רוצה לקבל אשרת כניסה אוטומטית לארה"ב?

כיום, אזרחות פורטוגלית היא משאת נפשם של זוגות צעירים, משפחות וכל אלו שרוצים לתת לילדיהם אופציות לעתיד טוב יותר.

הכר את המומחה

תהליך של קבלת דרכון אירופאי הינו פשוט, זמין, במחיר שווה לכל נפש ובמרחק הקלקה. אז אם אתם צאצאים של אחת מהקהילות היהודיות המוזכרות בכתבה, או שהנכם חושבים שיש לכם זיקה / סיכוי, קבעו פגישה עם משרד עורכי הדין של משה אלפסי המתמחה בנושאי אזרחות ודרכון פורטוגלי מזה למעלה מעשור שנים ובקי בכל דרישות הממשלה והקהילה היהודית.

החוק כיום ידידותי. אין לדעת מתי הממשלה תשנה את דעתה. הזדמנות הבאה לידך – אל תחמיצנה!

לפרטים נוספים ויצירת קשר:

כתובת משרד: דרך אבא הלל 7, קומת גלריה, רמת גן

טלפון: 03-7266666

נייד: 052-2592206

דוא"ל: elfassi@praklit.co.il

מאת: אלישבע גליקסברג

תיאום והפקה: אדל שטרן

צילומים: באדיבות המרואיין

ניהול אולפן: יוחנן בלייך

איפור: יערית אלבז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר