מתיחות ביטחונית

לאחר הערכת מצב: צה"ל מתגבר כוחות לוחמים ביהודה ושומרון

לאחר הערכת מצב שנערכה היום (שלישי) בצה"ל הוחלט על תגבור נקודתי של כוחות לוחמים ביהודה ושומרון. דובר צה"ל הסביר: "לחיזוק ההגנה במרחב התפר וגדר הביטחון" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תגבור כוחות צה"ל בגולן - בחודש שעבר (צילום: David Cohen/Flash90)

מתיחות ביטחונית: בצעד מפתיע החליטו היום (שלישי) בצה"ל על תגבור של כוחות לוחמים ביהודה ושומרון.

על פי הודעת דובר צה"ל מדובר בתגבור נקודתי שנועד "לחיזוק ההגנה במרחב התפר וגדר הביטחון".

עוד נמסר מדובר צה"ל כי ההחלטה התקבלה "בהתאם להערכת המצב שמתקיימת בצה"ל באופן רציף".

מוקדם יותר היום, דיבר ראש הממשלה נתניהו, בסיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר "חצור", על טרור הבלונים מעזה, וכך אמר: "סיימתי עכשיו תדרוך וסיור בבסיס חיל האוויר עם הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר. חיל האוויר פועל ברדיוס של 360 מעלות נגד האיומים על מדינת ישראל. 95% מהאיומים האלה, מקורם באיראן. איראן מאיימת עלינו עם נשק גרעיני, טילים מדויקים וטילים סטטיסטיים, עם הגרורות שלה בלבנון בעזה וגם במקומות אחרים".

דבריו של נתניהו, היום (עומר מירון, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ)

"שיבחתי את הפעולה של חיל האוויר. אני רוצה להבהיר לכל הגרורות של איראן, לרבות בעזה - יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים. אנחנו לא נסבול את זה. אנחנו נפעל ונגבה מחיר יקר. עשינו את זה בעבר, כדאי שיזכרו זאת, כי נעשה זאת גם עכשיו".

ראש הממשלה הוסיף כי "מעבר לכך, אנחנו נדרשים להעביר תקציב במהירות על מנת לענות על הצרכים של הטייסות ושל המערך של צה"ל, גם כדי לתת לנו הגנה וגם כדי לתת לנו התקפה. היכולת שלנו גבוהה מאוד, היא צריכה להיות גבוהה עוד יותר. אנחנו לא מפסיקים לרגע. תוך כדי זה שאנחנו נאבקים בקורונה, אנחנו גם שומרים על ביטחון ישראל בכל מקום שהוא - קרוב ורחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר