הבחירות לנשיאות ארה"ב

ג'ו ביידן: קמלה האריס תהיה הסגנית אם אבחר

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ג'ו ביידן, הודיע הלילה כי החליט לבחור בסנאטורית השחורה מקליפורניה, קמלה האריס, לשמש כסגניתו אם ייבחר בבחירות שיתקיימו בנובמבר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ביידן בשיחה עם קמאלה, הלילה (צילום: מתוך הפייסבוק של ביידן)

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, הודיע הלילה (רביעי) כי החליט לבחור בסנאטורית השחורה מקליפורניה, קמלה האריס, לשמש כסגניתו אם ייבחר בבחירות לנשיאות שיתקיימו בנובמבר.

בהודעה שפרסם ביידן, כתב: "יש לי הכבוד הגדול להודיע שבחרתי את קמלה האריס - לוחמת חסרת פחד ואחת מעובדות הציבור הטובות ביותר במדינה - כסגנית שלי".

"כשקמלה שימשה כתובעת היא היתה מחוייבת כל כך להגנה על נשים וילדים מפני התעללות. הייתי גאה בה אז ואני גאה היום לומר שהיא השותפה שלי בקמפיין", הוסיף.

במידה וביידן ייבחר, הרי שקמלה תעשה היסטוריה כפולה: האשה הראשונה בתפקיד סגנית נשיא ארה"ב והפעם הראשונה שאדם שחור יכהן בתפקיד סגן הנשיא.

קאמלה התמודדה בפריימריז הדמוקרטיים לנשיאות, אך לבסוף פרשה והביעה תמיכה במועמדות של ביידן. בכל החודשים האחרונים שמה היה הבולט ביותר לתפקיד סגנית הנשיא.

בקמפיין הנשיא דונלד טראמפ הגיבו להחלטת ביידן ואמרו: "האריס תזנח את ערכיה שלה ותנסה לקבור את הרקורד שלה כתובעת כדי לרצות את הקיצונים מתנגדי-המשטרה ששולטים במפלגה הדמוקרטית.

"היא אימצה בשמחה את מצע השמאל הרדיקלי, קראה להטיל מסים חדשים בשווי טריליוני דולרים ותמכה בתוכנית ביטוח הבריאות של ברני סנדרס. האריס היא הוכחה שג'ו ביידן הוא כלי חלול שממלאים באג'נדה קיצונית של הרדיקלים מהשמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר