אביו של עמית הי"ד

ברוך בן יגאל: מאמין שהקב"ה גזר עלי גזירה

ברוך בן יגאל, אביו של חייל צה"ל עמית הי"ד, שנהרג מאבן שהשליך מחבל, והשבוע שופטי בג"צ פסקו שלא להרוס את בית המחבל התייחס לתקופה הקשה שעוברת עליו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ברוך בן יגאל, אביו של חייל צה"ל עמית הי"ד, שנהרג מאבן שהשליך מחבל, והשבוע שופטי בג"צ פסקו שלא להרוס את בית המחבל התייחס לתקופה הקשה שעוברת עליו ובטוח שהקב"ה גזר עליו גזירה אך הוא באמונה מקבל אותה באהבה וממשיך לחיות באמונה. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"להגיד לך שיש לי שמחת חיים? ממש לא", סיפר בכאב בן יגאל: "אני מנסה אמרתי לך בכל דרך, אני באמת מנסה, כי אני בשבעה אני אמרתי לו 'עמית, אני בוחר בחיים'. בשביל עמית - להנציח את עמית, ואני באמת מנסה כל בוקר, אתה יודע אני מניח תפילין כל בוקר.

"ותאמין לי אני רוצה לומר לך משהו, אם הייתי רוצה חס ושלום לעשות משהו לא טוב, במקרה שלי זה איזי, כיוון שאני גר בקומה עשרים ושתיים, לא צריך הרבה אני צריך פשוט רק לקפוץ, לא צריך יותר תאמין לי ימצאו אותי בחלקים. אבל אני לא שם, אני מאמין בקב"ה, מאמין שהקב"ה נתן לי את הגזירה הזאת, נתן לי את העונש הזה, כי זה עונש בעיניי, לחיות כאב שכול זה סוג של עונש, ואני לצד הגזירה הזאת והעונש הגדול הזה מחפש חיים.

"ואני כל בוקר שאני מניח תפילין אני אומר לקב"ה להיום תן לי כח, להיום. כי אני כל יום קם מחדש".

בסיום דבריו פנה האב השכול לצופים: "ואני רוצה לבקש בקשה מהצופים, אוטוטו שבת, תראו אני בן אדם אחד סך הכל, אני יכול להדליק נר אחד סך הכל, הבקשה שלי מכל הנשים וכל הנערות שמדליקות נר לכבוד שבת קודש כשאתם מדליקות נר רק אם אתם יכולות ולא קשה לכם, תדליקו עוד נר אחד, למען הבן שלי עמית בן נאווה וברוך.

"אני ממש ממש ממש מודה לכם על כך כי זה הדברים שמחזקים אותי ומעצימים אותי ואתם הכח האמיתי שלי, אני ממש מודה לכל אחת מכם שתעשה את זה, מראש תודה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר