"מגזר בסיכון"

פרופסור אליהו ריכטר: החרדים צריכים להקדים את סוכות

בשל העליה בתחלואה במגזר החריד וההדבקה ההמונית, פרופסור אליהו ריכטר, קורא 'להקדים' את חג סוכות ולצאת מהבתים: "בחוץ זה טוב ובפנים זה רע" • צפו בדברים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

בשל העליה בתחלואה במגזר החריד וההדבקה ההמונית, פרופסור אליהו ריכטר, קורא 'להקדים' את חג סוכות ולצאת מהבתים: "בחוץ זה טוב ובפנים זה רע". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "המגזר החרדי הוא מאד מאד בסיכון יתר, מודיעין עלית בני ברק, ירושלים, אלעד וביתר עלית, יש כאן גורמי סיכון שהמצבים האובייקטיבים מקשים. בתים עם הרבה ילדים, הרבה צפיפות, הרבה התפשטות בין אדם לחברו, בתוך הקהילה ובתוך המשפחות, וזה מעיד על כך שהמגזר החרדי לא מצליח לבלום את התפשטות בתוך המגזר שלו ובעצמו ובמיוחד בתוך המשפחות".

"אז יש לי כמה הצעות מעשיות", הוסיף פרופסור ריכטר: "מה שאנחנו כבר יודעים זה שבחוץ זה טוב ובפנים זה רע, מה שאני מציע זה להקדים את חג הסוכות, להתחיל עכשיו להפוך את הבתים לסוכות בצורה כזו או אחרת, על מנת להכניס את האוורור החיצוני אל תוך הבתים, על מנת לעשות דילול באוויר שבתוך הבתים שמזוהם מהווירוס".

אתה בעצם רוצה שהתושבים ייצאו מהבתים ופשוט יגורו במרפסות ובחצרות, בסוג של סוכה...

"כן. ושישאירו חלונות פתוחים ויכניסו אוויר נקי. יש פתגם "בחוץ זה טוב בפנים זה רע. כל עוד אתה יכול להפוך את הבפנים שלך לסביבה כאילו חיצונית, אתה מדלל את התפשטות הווירוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר