שימו לב

להסיר מכשול: עוגת הגבינה 'פרווה' - חלבית

בחור חרדי שרכש עוגת גבינה, הופתע לגלות כי למרות הרכיבים החלביים - הרי שליד חותמת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, מופיעה המילה 'פרווה' • התגובה: "זו טעות" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
העוגה עם המכשלה (צילום: באדיבות המצלם)

מיכאל גיא, שהה אתמול (שלישי) בתל אביב לצורך ביקור משפחתי. כשרצה להשביע את רעבונו, ניגש לחנות 'קופיקס' המקומית, ורכש עודה פרווה שהתבררה לו כחלבית.

גיא, מספר ל'כיכר השבת': "אתמול הלכתי לבקר את אחי, העובד ברחוב דרך השלום בתל אביב, כשרציתי לאכול ניגשתי לחנות קופיקס, עליה אני סומך כי אני יודע שהיא כשרה בכל הארץ".

"קניתי לעצמי כמה מוצרים, ורציתי גם לקנות עוגה פרווה, לפתע המוכר החילוני הסב את תשומת ליבי ואמר לי, איך יכול להיות עוגת פרווה בהכשר הבד"ץ, שבין המרכיבים של העוגה יש שמנת וחלב".

"האמת", אומר גיא, "הזדעזתי, אילך יכול להיות הכשלה בוטה כזו של אנשים, מילא אני לא הייתי בשרי אבל כל אחד אחר שהיה אוכל היה יכול להיכשל בבשר וחלב, מדובר במכשלה חמורה".

'כיכר השבת', פנה אל הכשר בד"ץ העדה החרדית, כדי להסב את תשומת ליבם למכשלה החמורה, והם בתגובה השיבו: "מדובר בטעות של המפעל שרשמו בטעות פרווה, מדובר במוצר חלבי. המפעל התבלבל ככל הנראה בין עוגות שונות. הבנו מהמפעל שהם אספו בחזרה את כל המוצרים".

המדבקה החדשה מימין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר