יהודי, מאמין, גיבור

ברוך בן יגאל: "מאמין בה', מקבל את העונש"

החלטת בג"צ שלא להרוס את בית המחבל שהרג את בנו עמית הי"ד; הביקורת על טענות השופטים והחיים לאחר נפילת בנו יחידו • ברוך בן יגאל בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ימים ספורים לאחר ששופטי בג"צ קבעו שביתו של המחבל שהרב את בנו יחידו, עמית הי"ד, לא ייהרס, התייצב ברוך בן יגאל לראיון כאוב ומלא אמונה באולפן 'כיכר השבת'. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס האב השכול לחיים החדשים והקשים שלו: "להגיד לך שיש לי שמחת חיים? ממש לא", סיפר בכאב בן יגאל: "אני מנסה אמרתי לך בכל דרך, אני באמת מנסה, כי אני בשבעה אני אמרתי לו 'עמית, אני בוחר בחיים'. בשביל עמית - להנציח את עמית, ואני באמת מנסה כל בוקר, אתה יודע אני מניח תפילין כל בוקר.

"ותאמין לי אני רוצה לומר לך משהו, אם הייתי רוצה חס ושלום לעשות משהו לא טוב, במקרה שלי זה איזי, כיוון שאני גר בקומה עשרים ושתיים, לא צריך הרבה אני צריך פשוט רק לקפוץ, לא צריך יותר תאמין לי ימצאו אותי בחלקים. אבל אני לא שם, אני מאמין בקב"ה, מאמין שהקב"ה נתן לי את הגזירה הזאת, נתן לי את העונש הזה, כי זה עונש בעיניי, לחיות כאב שכול זה סוג של עונש, ואני לצד הגזירה הזאת והעונש הגדול הזה מחפש חיים.

"ואני כל בוקר שאני מניח תפילין אני אומר לקב"ה להיום תן לי כח, להיום. כי אני כל יום קם מחדש".

בן יגאל סיפר בראיון על חברו החדש, איש החסד ר' מאיר בלוך, יו"ר ארגון 'הכל מהלב', המלווה אותו מהרגע שקיבל את הבשורה על נפילת בנו ועד ימים אלו: "זה עם ישראל, אין חרדים וחילונים, אחים".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר