ריגש את המשפחה

בערב שבת: בוסו חיזק את האב השכול • צפו

חבר הכנסת אוריאל בוסו, שנלחם השבוע למען משפחת בן יגאל, שבג"ץ מנע את הריסת בית המחבל שרצח את בנם, הגיע בערב שבת לבקר ולחזק את משפחת השכול • צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בוסו עם האב השכול (צילום: באדיבות המצלם)

חה"כ אוריאל בוסו (ש"ס), ביקר בערב שבת, בבית לוחם גולני, עמית בן יגאל הי"ד, שבג"ץ ביטל השבוע צו הריסה לבית המחבל שרצח אותו. בוסו חיזק את המשפחה והבטיח שילחם למענם.

בוסו חזר ודיבר על נושא הסמכויות של בג"צ שעלה בכנסת, והוסיף, כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, עוקב מקרוב ומבקש כל פעם בוועדות להילחם בנושאים האלה, להיות קרובים למשפחות להורים בעת הצורך וברגעים הקשים שלא חלילה יפקירו את היקר להם מכל.

כזכור, ביום חמישי האחרון התקיים דיון בוועדת חוץ וביטחון דנה בהריסת בתי מחבלים ודרשה דיון נוסף בבג"ץ בנוגע לבית המחבל שרצח את לוחם גולני עמית בן יגאל הי"ד.

בוסו ציין בוועדה: "החלטת בית המשפט הייתה דקירה בלב העם, זו קריאת השכמה דחופה לבית משפט העליון לתקן במיידית את הפסיקה הנוכחי, ומכאן ולהבא לא להגיע לרגעים מביישים אלו. אנחנו צריכים להתבייש שאנחנו נמצאים בדיון כזה".

יום לפני כן, בוסו דיבר במליאה ואמר: "היום בג"ץ החליט לבטל את הצו המורה להרוס את בית המחבל, אין מי שלא הזדעזע מלראות היום את אביו של החייל בבית העלמין מוריד את הדגל לחצי התורן".

"מדובר בלב של אבא מלא בכאב והלב של העם מלא בזעזוע מההחלטה הקשה. אני סמוך ובטוח שבהרכב נרחב יותר של בית המשפט העליון ההחלטה תשתנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר