המתיחות בדרום

SMS למשגרי בלוני תבערה: "הפכת ליעד של צה"ל"

עליית שדות עוטף עזה בלהבות, מבלוני תבערה המשוגרים מעזה, נמשכת למרות התקפות צה"ל. כעת צעד נוסף בנושא: מפריחי הבלונים קיבלו הודעת אזהרה למכשיר הטלפון האישי (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מפריחי בלונים מעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

צה"ל החל לאחרונה לאיים באופן אישי על תושבי עזה המעורבים בהפרחת בלוני התבערה המסבים נזק אדיר לתושבי עוטף עזה, ששדותיהם עולים בלהבות.

בהודעות ה-SMS שהגיעו למי שצה"ל זיהה כמשתתף בשיגור הבלונים, נכתב: "בגלל השתתפותך בהפרחת בלוני תבערה לעבר ישראל, אנו מזהירים אותך שהפכת ליעד לפעילות צה"ל".

כזכור, בימים האחרונים תקף צה"ל באמצעות ארטילריה וירי מן האוויר כמה עמדות המשמשות את ארגון הטרור חמאס ברצועה, לאחר שיגור בלונים אלו, כמו גם לאחר הירי אמש לעבר העיר שדרות.

תקיפת צה"ל בעזה, אמש (צילום ערבי)

כמו כן, הלוחמים הישראלים מנסים כל העת לפגוע בבלונים הללו, לאחר הפרחתם לשמי העוטף, זאת על ידי ירי מרובי צלפים.

באזהרה שהשמיע מוקדם יותר היום שר הביטחון בני גנץ, בתום הערכת מצב ביטחונית שקיים עם הרמטכ"ל, נמסר כי "צה"ל יגיב בעוצמה - עד השבת השקט לדרום".

"אם בשדרות לא יהיה שקט, גם בעזה לא יהיה שקט; על כל בלון או רקטה שינחתו בישראל ויפרו את ריבונותה, רשומה כתובת אחת: חמאס. בשיגור הרקטות והבלונים ראשי החמאס שורפים את הענף שעליו תושבי רצועת עזה יושבים, ופוגעים ביכולתם לחיות בכבוד ובביטחון", הוסיף גנץ באיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר