התפתחות דרמטית באירוע המזעזע

רוצח בתו הפעוטה יצא מבית חולים, ברח עם אשתו - ונתפס

תושב ירושלים שרוצץ את גולגלתה של בתו בת ה-10 חודשים לפני עשור, נתפס בנמל התעופה לאחר 8 חודשי הימלטות מהארץ, אותה ביצע - עם אשתו - כשהיה מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרוצח, נחמן אנשין (צילום ארכיון: Kobi Gideon / FLASH90)

תפנית באירוע המחריד, שטלטל לפני כעשור שנים מדינה שלמה: כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד נחמן אנשין, אברך שלוקה בנפשו ורצח אז את בתו הפעוטה באכזריות, נמלט מהארץ עם אשתו ונתפס לאחרונה.

מדובר בתושב שכונת שמואל הנביא בירושלים, שהסתגר אז בביתו - ובעוד אשתו זועקת לו מחוץ לדלת כדי שיפתח, רוצץ את גולגלתה של בתם הפעוטה, פרומה בת העשרה חודשים, כשהוא ממלמל פסוקים.

כאשר הדירה נפרצה כבר היה מאוחר מדי, ומותה של הילדה היחידה להוריה נקבע במקום, בעוד אביה נחמן מובל אזוק למעצרו.

כעת מתברר, כי לפני כשמונה חודשים הוא הצליח להימלט מבית החולים הפסיכיאטרי בו היה מאושפז, ולצאת משטחי ישראל.

ביום ראשון שעבר חזר אנשין ארצה, ובנמל התעופה בן גוריון המתינו לו שוטרים שקיבלו על כך מידע מודיעיני מוקדם.

בעת שחזור הרצח. ארכיון

היום כאמור הוגש נגדו כתב אישום על בריחתו, בגין עבירה של 'בריחה ממשמורת חוקית', כאשר מאישום על הרצח עצמו הוא הצליח לחמוק אז בשל מצבו הנפשי.

מפרטי האישום הנוכחי עולה, כי בחודש דצמבר 2019 הוא נמלט מישראל לאנגליה יחד עם אשתו הנוכחית ובנם, כאשר קודם לכן הוא רכש כרטיסי טיסה ומכר לאדם אחר את הרכב הרשום על שם אשתו.

בתום הדיון בעניינו בבית המשפט, הוחלט להחזיר את אנשין לבית החולים 'איתנים', עד למתן החלטה אחרת.

השופט אוהד גורדון כתב בהחלטתו, כי "החשוד ייעצר עד להחלטה אחרת בעניינו. המעצר יהיה בתנאי אשפוז על שב"ס להעביר את המשיב בדחיפות במהלך מעצרו לפסיכיאטר המחוזי לצורך אשפוז".

עורך דינו של נחמן אנשין, ניק קאופמן מסר ל'כיכר השבת' כי "מרשו הואשם בעבירת בריחה ממשמורת חוקית שהיא עבירה חמורה והבחירה בסעיף אישום זה להבדיל מהסעיף המקובל יותר - הפרה הוראה חוקית - נעשתה מטעמים לא ענייניים. נחמן אנשין יזוכה מסעיף זה שכן הוא אינו תואם את עובדות המקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר